dc.contributor.advisor | Νικολαντωνάκης, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.author | Παπαδόπουλος, Φώτης | |
dc.date.accessioned | 2019-12-16T15:18:42Z | |
dc.date.available | 2019-12-16T15:18:42Z | |
dc.date.issued | 2019-09 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1632 | |
dc.description | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Διδακτική των Μαθηματικών | en_US |
dc.description.abstract | Στην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια να κατανοήσουμε το πως αντιλαμβάνονται την έννοια της γωνίας οι μαθητές που ολοκληρώνουν το δημοτικό σχολείο. Για τη διερεύνηση αυτού του ζητήματος δόθηκε σε δύο τάξεις της ΣΤ δημοτικού (11-12 χρονών) ένα τεστ με ερωτήσεις. Οι δοκιμασίες αυτές περιλαμβάνουν διάφορες εικονικές αναπαραστάσεις και προβληματικές καταστάσεις που έχουν ως άξονα την έννοια της γωνίας και τη μέτρησή της, με στόχο να φέρουμε στην επιφάνεια το πως έχει οικοδομηθεί η έννοιά της κατά τη φοίτηση στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση, τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μαθητές καθώς και την επιρροή των πρωτοτυπικών φαινομένων. Αφού γίνει μία ανασκόπηση του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών σε όλες τις τάξεις του δημοτικού και μελετηθεί ο τρόπος που εμφανίζεται η γωνία, ακολουθεί μία ανάλυση σύμφωνα με τη θεωρία των Γεωμετρικών Χώρων Εργασίας και η σύγκριση του προσωπικού ΓΧΕ των μαθητών με τους ΓΧΕ αναφοράς.In this assignment, we have made an effort to understand the way Primary school pupils interact with the concept of angles. In order to investigate this question, two 6-grade classes were given a test with tasks to answer. These tasks include various pictorial representations and problem-solving tasks that demonstrate the angle as a concept and measurement, in order to reveal the way this term has evolved through Primary education, the challenges that the pupils face as well as the misconceptions. After the curriculum review for all the year groups in Primary schools and the study of the way angles are introduced, there is going to be an analysis based on the Geometric Working Space theory (GWS) and the comparison between the pupil’s GWS and the reference GWS. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | en_US |
dc.subject | γωνία | en_US |
dc.subject | γεωμετρικός χώρος εργασίας | en_US |
dc.subject | μέτρηση | en_US |
dc.subject | σημειωτική γένεση | en_US |
dc.subject | angle | en_US |
dc.subject | geometric working space | en_US |
dc.subject | measurement | en_US |
dc.subject | semiotic genesis | en_US |
dc.subject | conceptual understanding | en_US |
dc.title | Ο σχηματισμός της έννοιας της γωνίας κατά την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, υπό το πρίσμα του Μαθηματικού Χώρου Εργασίας | en_US |
dc.title.alternative | The conceptual genesis of angle in primary education, according to Methematical Working Space | en_US |
dc.type | MSc thesis | en_US |