Show simple item record

dc.contributor.advisorΝικολαντωνάκης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΓκαντώνας, Βασίλειος
dc.date.accessioned2019-12-19T15:01:12Z
dc.date.available2019-12-19T15:01:12Z
dc.date.issued2019-11
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1637
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Θετικές Επιστήμες και Νέες Τεχνολογίεςen_US
dc.description.abstractΗ καθημερινή εφαρμογή και χρήση των εμβαδών και οι πλούσιες μαθηματικές τους προεκτάσεις καθιστούν τη μέτρηση τους έννοια θεμελιώδους σημασίας. Στην παρούσα έρευνα γίνεται η εκτενής παρουσίαση μιας σειράς προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι μαθητές στην προσπάθεια κατανόησης της έννοιας του εμβαδού με βάση τη βιβλιογραφία. Δυσκολίες όπως ο αλγόριθμος εφαρμογής, η σύγχυση με την περίμετρο, η επιλογή και οι επαναλήψεις των μονάδων μέτρησης και η δυσκολία εμπέδωσης των γεωμετρικών σχημάτων είναι μερικά που προβάλλουν ως τα κυριότερα μαθησιακά προσκόμματα. Η έρευνα έρχεται να δώσει μία σαφή εικόνα κατά πόσο απόφοιτοι της δεύτερης τάξης του Γυμνασίου είναι ικανοί να επιλύσουν ιστορικά προβλήματα γεωμετρίας αρχαίων πολιτισμών με τη βοήθεια της έννοιας του εμβαδού, κατά πόσο μπορούν να εφαρμόζουν βασικά γεωμετρικά θεωρήματα και υπολογιστικούς αλγορίθμους εμβαδών αλλά και ποιες είναι οι σημαντικότερες δυσκολίες - παρανοήσεις που εμφανίζουν οι μαθητές, αυτοί στην προσπάθεια επίλυσης αυτών των προβλημάτων.The daily application and use of areas and their rich mathematical extensions make their measurement a fundamental concept. The present study presents a series of problems that students face in trying to understand the notion of area based on literature. Difficulties such as implementation algorithm, confusion with perimeter, selection and repetition of units of measurement and difficulty of consolidating geometric shapes are some of which emerge as major learning obstacles. The research comes to give a clear picture of how high school graduates are able to solve historical problems of geometry of ancient civilizations by means of the notion of area, whether they can apply basic geometrical theorems and computational algorithms but major difficulties - misunderstandings that students face in trying to solve these problems.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectεμβαδόνen_US
dc.subjectιστορία των μαθηματικώνen_US
dc.subjectδυσκολίες μαθητώνen_US
dc.subjectσχολικά εγχειρίδιαen_US
dc.subjectπροβλήματα αρχαίων πολιτισμώνen_US
dc.subjectτεστ μαθηματικώνen_US
dc.subjectareaen_US
dc.subjecthistory of mathematicsen_US
dc.subjectstudents' difficultiesen_US
dc.subjecttextbooksen_US
dc.subjectproblems of ancient culturesen_US
dc.subjectmathematics testsen_US
dc.titleΗ χρήση της έννοιας του εμβαδού για την επίλυση ιστορικών προβλημάτων γεωμετρίας αρχαίων πολιτισμών από μαθητές των πρώτων τάξεων του Γυμνασίουen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record