Show simple item record

dc.contributor.advisorΓρίβα, Ελένη
dc.contributor.authorΚαστανίτη, Κυριακή
dc.date.accessioned2020-01-13T16:00:30Z
dc.date.available2020-01-13T16:00:30Z
dc.date.issued2019-11
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1646
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Ανθρωπιστικές Σπουδές και Νέες Τεχνολογίεςen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία εξετάζει τις απόψεις και τις στάσεις των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας σχετικά με την εκπαίδευση των προσφύγων. Ειδικότερα η εργασία στοχεύει: α) στο να καταγραφεί η εμπειρία των εκπαιδευτικών για τη διδασκαλία με πρόσφυγες μαθητές, β) στο να γίνουν αντιληπτοί οι τρόποι επικοινωνίας των εκπαιδευτικών και των προσφύγων μαθητών, γ) στο να φανεί η επικοινωνία που υπάρχει μεταξύ των γονέων αυτών των μαθητών και των εκπαιδευτικών, δ) στο να αποτυπωθούν οι μέθοδοι αλλά και οι τεχνικές διδασκαλίας που χρησιμοποιούν στην τάξη τους οι εκπαιδευτικοί με αυτόν τον μαθητικό πληθυσμό, ε) να διαφανεί κατά πόσο χρησιμοποιούν την διαφοροποιημένη διδασκαλία καθώς και με ποιον τρόπο γίνεται αυτό και στ) στο να γίνουν αντιληπτές οι προτάσεις των εκπαιδευτικών για τη βελτίωση της κατάστασης που επικρατεί στην τάξη μετά την είσοδο των μαθητών αυτών αλλά και το είδος της επιμόρφωσης που οι ίδιοι θεωρούν ότι μπορεί να τους βοηθήσει ώστε να μπορούν να ανταπεξέλθουν στις νέες συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί. Οι προαναφερθέντες στόχοι θα επιτευχθούν μέσα από την ανασκόπηση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας και την έρευνα που διενεργήθηκε κατά το σχολικό έτος 2018-2019, στην οποία συμμετείχαν 15 εκπαιδευτικοί, μέσα από ατομικές ημιδομημένες συνεντεύξεις που αναλύθηκαν ποιοτικά. Τα αποτελέσματα της έρευνας επιβεβαιώνουν ότι το έργο των εκπαιδευτικών έχει γίνει δυσκολότερο μετά την είσοδο των προσφύγων μαθητών μέσα στις τάξεις, ότι δεν είναι από όλους ξεκάθαρες οι μέθοδοι και οι τεχνικές που χρησιμοποιούν ώστε να βοηθούν τους μαθητές αυτούς να φτάσουν σε επίπεδα μάθησης, καθώς και την έλλειψη επιμόρφωσης, κατάρτισης και στήριξης των εκπαιδευτικών στο δύσκολο έργο της διδασκαλίας των προσφύγων μαθητών.This paper examines the views and attitudes of primary school teachers in various Greek cities on refugee education. In particular, the aim of the project is to: a) look at the experience of teachers in teaching refugee students, b) to identify the ways of communication between teachers and student refugees, c) to show the communication between the parents of those students and teachers, d) to see what the methods and the teaching techniques used by teachers in this class are used in their classroom, e) to make clear how they use the diversified teacher and how to do this; and f) to identify teachers' suggestions for improving the situation in the classroom after the entry of these pupils and the type of training they themselves think can help them to cope with the new conditions that have been created. The aforementioned goals will be achieved through the review of the existing literature and the survey conducted during the school year 2018-2019, attended by 15 teachers, through individual semi-structured interviews that were analyzed qualitatively. The results of the survey confirm that teachers' work has become more difficult since the refugees entered the classroom, that the methods and techniques they use to help these students reach levels of learning as well as the lack of training, training and support for teachers in the difficult task of teaching refugee students.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών.Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectαπόψειςen_US
dc.subjectστάσειςen_US
dc.subjectνεοαφιχθέντες πρόσφυγες από την Συρίαen_US
dc.subjectεκπαίδευση προσφύγωνen_US
dc.subjectδιαφοροποιημένη διδασκαλίαen_US
dc.subjectviewsen_US
dc.subjectattitudesen_US
dc.subjectnewly-arrived Syrian refugee studentsen_US
dc.subjectrefugee educationen_US
dc.subjectdifferentiated teachingen_US
dc.titleΟι απόψεις των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας για την εκπαίδευση των προσφύγων μαθητώνen_US
dc.title.alternativePrimary school teachers' views on educating immigrant studentsen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record