Show simple item record

dc.contributor.advisorΔημητριάδου, Αικατερίνη
dc.contributor.authorΚωνσταντινίδου, Σμαρώ
dc.date.accessioned2020-02-17T14:51:45Z
dc.date.available2020-02-17T14:51:45Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1649
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη επιστημονική εργασία πραγματεύεται το ζήτημα της διαφοροποίησης της διδασκαλίας ως μία μελέτη περίπτωσης και πραγματοποιήθηκε σε δημοτικό σχολείο του Δήμου Θεσσαλονίκης. Πιο συγκεκριμένα, εξετάζει τη διδακτική παρέμβαση διαφοροποιημένης διδασκαλίας που εφαρμόστηκε σε μία τάξη μεικτής ικανότητας με ιδιαιτερότητες, η οποία δεν είχε δουλέψει στο παρελθόν με βάση τις αρχές της διαφοροποιημένης διδασκαλίας. Η ερευνήτρια ανέλαβε συμβουλευτικό ρόλο προς τον εκπαιδευτικό της τάξης, ενώ οι διδακτικές επιλογές λήφθηκαν από κοινού για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Στην έρευνα αξιοποιήθηκαν νέες στρατηγικές, τεχνικές και μέθοδοι διαφοροποίησης προκειμένου να ελεγχθεί η αποτελεσματικότητά τους, καθώς και να αποτιμηθεί ποιοτικά η ανταποκριτικότητα του εκπαιδευτικού στη νέα διδακτική παρέμβαση.This scientific work addresses the issue of differentiation of teaching as a case study and was conducted in a primary school of the Municipality of Thessaloniki. In particular, it examines the teaching of differentiated teaching applied to a class of special abilities that had not previously worked on the principles of differentiated teaching. The researcher took on an advisory role to the classroom teacher, and the teaching choices were taken together for the best possible outcome. Research utilized new differentiation strategies, techniques, and methods to test their effectiveness and to evaluate qualitatively the responsiveness of the teacher to the new teaching interference.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών.Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectδιαφοροποιημένη διδασκαλίαen_US
dc.subjectμαθησιακό προφίλen_US
dc.subjectεπίπεδο ετοιμότηταςen_US
dc.subjectπολυπολιτισμικότηταen_US
dc.subjectδιδακτική προσαρμογήen_US
dc.subjectστρατηγικές μαθησιακές ανάγκεςen_US
dc.subjectσυμπίεση αναλυτικού προγράμματος σπουδώνen_US
dc.subjectμέθοδοι διδασκαλίαςen_US
dc.subjectπροσαρμοστικότηταen_US
dc.subjectdifferentiated teachingen_US
dc.subjecteducative profileen_US
dc.subjectlevel of preparednessen_US
dc.subjectmulticulturalismen_US
dc.subjecteducational adjustmenten_US
dc.subjectstrategiesen_US
dc.subjecteducative needsen_US
dc.subjectcompression of the curriculumen_US
dc.subjectteaching methodsen_US
dc.subjectadaptabilityen_US
dc.titleΕφαρμογή διαφοροποιημένης διδασκαλίας στο δημοτικό σχολείο. Μία μελέτη περίπτωσηςen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record