dc.contributor.advisor | Δημητριάδου, Αικατερίνη | |
dc.contributor.author | Κωνσταντινίδου, Σμαρώ | |
dc.date.accessioned | 2020-02-17T14:51:45Z | |
dc.date.available | 2020-02-17T14:51:45Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1649 | |
dc.description | Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | en_US |
dc.description.abstract | Η συγκεκριμένη επιστημονική εργασία πραγματεύεται το ζήτημα της διαφοροποίησης της διδασκαλίας ως μία μελέτη περίπτωσης και πραγματοποιήθηκε σε δημοτικό σχολείο του Δήμου Θεσσαλονίκης. Πιο συγκεκριμένα, εξετάζει τη διδακτική παρέμβαση διαφοροποιημένης διδασκαλίας που εφαρμόστηκε σε μία τάξη μεικτής ικανότητας με ιδιαιτερότητες, η οποία δεν είχε δουλέψει στο παρελθόν με βάση τις αρχές της διαφοροποιημένης διδασκαλίας. Η ερευνήτρια ανέλαβε συμβουλευτικό ρόλο προς τον εκπαιδευτικό της τάξης, ενώ οι διδακτικές επιλογές λήφθηκαν από κοινού για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Στην έρευνα αξιοποιήθηκαν νέες στρατηγικές, τεχνικές και μέθοδοι διαφοροποίησης προκειμένου να ελεγχθεί η αποτελεσματικότητά τους, καθώς και να αποτιμηθεί ποιοτικά η ανταποκριτικότητα του εκπαιδευτικού στη νέα διδακτική παρέμβαση.This scientific work addresses the issue of differentiation of teaching as a case study and was conducted in a primary school of the Municipality of Thessaloniki. In particular, it examines the teaching of differentiated teaching applied to a class of special abilities that had not previously worked on the principles of differentiated teaching. The researcher took on an advisory role to the classroom teacher, and the teaching choices were taken together for the best possible outcome. Research utilized new differentiation strategies, techniques, and methods to test their effectiveness and to evaluate qualitatively the responsiveness of the teacher to the new teaching interference. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών.Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | en_US |
dc.subject | διαφοροποιημένη διδασκαλία | en_US |
dc.subject | μαθησιακό προφίλ | en_US |
dc.subject | επίπεδο ετοιμότητας | en_US |
dc.subject | πολυπολιτισμικότητα | en_US |
dc.subject | διδακτική προσαρμογή | en_US |
dc.subject | στρατηγικές μαθησιακές ανάγκες | en_US |
dc.subject | συμπίεση αναλυτικού προγράμματος σπουδών | en_US |
dc.subject | μέθοδοι διδασκαλίας | en_US |
dc.subject | προσαρμοστικότητα | en_US |
dc.subject | differentiated teaching | en_US |
dc.subject | educative profile | en_US |
dc.subject | level of preparedness | en_US |
dc.subject | multiculturalism | en_US |
dc.subject | educational adjustment | en_US |
dc.subject | strategies | en_US |
dc.subject | educative needs | en_US |
dc.subject | compression of the curriculum | en_US |
dc.subject | teaching methods | en_US |
dc.subject | adaptability | en_US |
dc.title | Εφαρμογή διαφοροποιημένης διδασκαλίας στο δημοτικό σχολείο. Μία μελέτη περίπτωσης | en_US |
dc.type | BSc thesis | en_US |