Show simple item record

dc.contributor.advisorΣταθοπούλου, Χαρούλα
dc.contributor.authorΒασιλειάδου, Πηνελόπη
dc.date.accessioned2020-02-18T11:55:54Z
dc.date.available2020-02-18T11:55:54Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1661
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Διδακτική των Μαθηματικώνen_US
dc.description.abstractΕίναι γνωστό ότι οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες δυσκολεύονται να παρακολουθήσουν και να συμμετάσχουν στο μάθημα των μαθηματικών της τυπικής τάξης. Ωστόσο, είναι μόνο η φύση των δυσκολιών τους που τους εμποδίζει να συμμετάσχουν; Στην παρούσα έρευνα μελετάμε τους παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορική, τη γνωστική και τη συναισθηματική συμμετοχή τριών μαθητών με δυσκολίες μάθησης, ενός δημοτικού σχολείου της επαρχίας στη βόρεια Ελλάδα. Αφού διαπιστώσουμε το βαθμό και το είδος της συμμετοχή των μαθητών μέσα από την παρατήρηση της τάξης των μαθηματικών, επιχειρούμε μέσα από συνεντεύξεις μαζί τους και συζητήσεις με το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου, να εντοπίσουμε παράγοντες που επηρεάζουν τη συμμετοχή τους στα πλαίσια του σχολικού περιβάλλοντος, της οικογένειας, καθώς και του ευρύτερου κοινωνικού τους περιβάλλοντος. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι σημαντικό ρόλο παίζουν το περιβάλλον του σχολείου και της οικογένειας, αλλά κυρίως η επικοινωνία και η συνεργασία αυτών των δύο πλαισίων.It is common ground that students with learning difficulties can’t always watch and participate in the mathematics classroom. However, is it only the nature of their learning difficulties that prevents them from engagement? In this research we study the factors that are linked to the behavioral, the cognitive, and the emotional engagement of three students with learning difficulties, in a primary school in the province of North Greece. After finding out the extend and type of students’ engagement in the mathematics classroom through observation, we interview the students and their teachers, as well as other school teaching staff, so to attempt to identify the factors that affect their engagement within the contexts of school environment, family, and their wider social environment. The results showed the important role of the school environment and the family, but mostly, the communication and cooperation of those two contexts.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectσυμμετοχήen_US
dc.subjectπαράγοντες συμμετοχήςen_US
dc.subjectδυσκολίες μάθησηςen_US
dc.subjectμαθηματικάen_US
dc.subjectengagementen_US
dc.subjectengagement factorsen_US
dc.subjectlearning difficultiesen_US
dc.subjectmathematicsen_US
dc.titleΠαράγοντες που συνδέονται με τη συμμετοχή μαθητών με δυσκολίες μάθησης στην τάξη των μαθηματικώνen_US
dc.title.alternativeFactors linked to the engagement of students with learning disabilities in the mathematics classroomen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record