Show simple item record

dc.contributor.advisorΛεμονίδης, Χαράλαμπος
dc.contributor.authorΧασιώτης, Μάρκος
dc.date.accessioned2020-02-18T12:37:51Z
dc.date.available2020-02-18T12:37:51Z
dc.date.issued2020-01
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1662
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Διδακτική των Μαθηματικώνen_US
dc.description.abstractΤο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών είναι η πυξίδα του εκπαιδευτικού που προσανατολίζει το εκπαιδευτικό του έργο. Η διδασκαλία της Άλγεβρας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση πρέπει να είναι προσαρμοσμένη στις σύγχρονες κοινωνικές απαιτήσεις και να συνδέεται με τον σύγχρονο τρόπο ζωής. Οι σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας και η εξέλιξη των τεχνολογικών μέσων συνιστάται να ενσωματώνονται στα προγράμματα σπουδών της Άλγεβρας για να ανταποκρίνονται στις εκπαιδευτικές, κοινωνικές, εργασιακές απαιτήσεις του 21ου αιώνα. Το πόσα αντικείμενα πρέπει να διδαχθούν, σε τι βάθος πρέπει να προχωρήσει η διδασκαλία σε αυτά τα αντικείμενα και πόσο μαθηματικά απαιτητική και αυστηρή πρέπει να είναι αυτή, είναι θεμελιώδη ερωτήματα που τίθενται κατά την ανάπτυξη ενός προγράμματος σπουδών γενικά στα μαθηματικά. Συγκρίνοντας προγράμματα σπουδών μεταξύ χωρών, μπορούμε να εντοπίσουμε τα θετικά τους στοιχεία, αλλά και τις παθογένειες τους και να μεταφέρουμε ωφέλιμα χαρακτηριστικά από το ένα πρόγραμμα στο άλλο. Στην εργασία αυτή ασχολούμαστε με τη σύγκριση των προγραμμάτων σπουδών στην Άλγεβρα στην τελευταία τάξη την υποχρεωτικής εκπαίδευσης της Αυστραλίας και της Ελλάδας. Τα συστατικά που μελετήσαμε ήταν το εύρος, το βάθος και οι γνωστικές απαιτήσεις, καθώς και η μαθηματική αυστηρότητα – rigour. Τα αποτελέσματα έδειξαν διαφορές στις γνωστικές απαιτήσεις και τη μαθηματική αυστηρότητα. Επιπλέον συγκρίσεις γίνονται ως προς το περιεχόμενο, τη διδακτική θεωρία, τη χρήση της τεχνολογίας στα δύο προγράμματα σπουδών. Τέλος, δίνεται μια εικόνα των αποτελεσμάτων της διεθνούς δοκιμασίας PISA που διενεργείται από τον ΟΟΣΑ κάθε τρία χρόνια.Curriculum is the compass of the teacher which guides his educational project. Algebra's teaching in secondary education must be adapted to modern social demands and linked to modern lifestyles. Modern teaching methods and the development of technological means should be integrated into Algebra curricula to meet the educational, social and work demands of the 21st century. How many subjects need to be taught, how deeply these subjects should be taught, and how mathematically demanding and rigorous they must be, are fundamental questions that arise when developing a general mathematics curriculum. By comparing curricula between countries, we can identify their positive characteristics as well as their pathogenicity and transfer beneficial characteristics from one program to another. In this work we have compared the curricula in Algebra to the last class of compulsory education between Australia and Greece. The components we studied were breadth, depth – cognitive demands and mathematical rigor. The results showed differences in cognitive demands and in mathematical rigor. Further comparisons are made in terms of content, teaching theory, use of technology in the two curricula. Finally, an overview of the results of the OECD international PISA test, which takes place every three years, is given.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectάλγεβραen_US
dc.subjectπρόγραμμα σπουδώνen_US
dc.subjectσυγκριτική μελέτηen_US
dc.titleΣυγκριτική μελέτη προγραμμάτων σπουδών Ελλάδας και Αυστραλίας στην Άλγεβραen_US
dc.title.alternativeComparative analysis: secondary mathematics algebra curriculum in Greece and Australiaen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record