Show simple item record

dc.contributor.advisorΘωίδης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΠαραλούκα, Ειρήνη
dc.date.accessioned2020-07-16T12:18:33Z
dc.date.available2020-07-16T12:18:33Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1743
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής με Νέες Τεχνολογίες: Παιδαγωγική με Νέες Τεχνολογίεςen_US
dc.description.abstractΗ έρευνα αυτή στόχευε στη διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών των σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης αναφορικά με το άνοιγμα του ειδικού σχολείου στην κοινότητα. Εκατόν τριανταπέντε εκπαιδευτικοί ειδικών σχολείων της περιοχής της δυτικής Μακεδονίας συμπλήρωσαν ερωτηματολόγια που εξέτασαν α) την άποψη τους για τις δράσεις και ποιους θεωρούν ως κατάλληλους συνεργάτες για την ανάπτυξη τέτοιων δράσεων β) την υλοποίηση δράσεων των ειδικών σχολείων στην κοινότητα και τους συνεργάτες που προωθούν τις δράσεις αυτές γ) την άποψη τους για τις συνεργασίες των ειδικών σχολείων με άλλα σχολεία της κοινότητας δ) την υλοποίηση συνεργασιών των ειδικών σχολείων με άλλα σχολεία της κοινότητας ε) τους παράγοντες που προωθούν το άνοιγμα του ειδικού σχολείου στην κοινότητα στ) τα οφέλη που προκύπτουν από το άνοιγμα του ειδικού σχολείου στην κοινότητα και ζ) τα εμπόδια που δυσχεραίνουν τέτοιου είδους συνεργασίες. Η κατασκευή του ερωτηματολογίου βασίστηκε στην ανασκόπηση προηγούμενων ερευνών και για την επεξεργασία των δεδομένων χρησιμοποιήθηκαν μέθοδοι περιγραφικής και επαγωγικής στατιστικής. Τα δεδομένα της έρευνας οδήγησαν στη διαπίστωση ότι υπάρχει θετική στάση των εκπαιδευτικών των ειδικών σχολείων απέναντι στο άνοιγμα του ειδικού σχολείου στην κοινότητα. Οι εκπαιδευτικοί ανάλογα με το φύλο, την ηλικία, την οικογενειακή κατάσταση, τα έτη υπηρεσίας στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση, το μορφωτικό τους επίπεδο και τον τύπο του ειδικού σχολείου που εργάζονται διαφοροποιούνται ως προς τις απόψεις τους στα επιμέρους ερευνητικά ερωτήματα για το άνοιγμα του ειδικού σχολείου στην κοινότητα. The aim of this research was to investigate the teacher’ s views from special schools regarding the special school opening in the community. One hundred and thirty-five teachers from special schools in western Macedonia completed questionnaires that examined a) their opinion on the actions and who they consider as suitable partners for the development of such actions b) the community actions' s implementation and the collaborators who promote these actions c) their opinion for the special schools’ s collaborations with others schools of the community d) the implementation of special schools’ s collaborations with other schools of the community e) the factors that promote the special school opening in the community f) the benefits arising from the special school opening of in the community and h) the obstacles that hinder such collaborations. The construction of the questionnaire was based on a review of previous research. Descriptive and inductive methods were used to process the data. The data of the research led to the finding that there is a positive teachers’ s attitude towards the special school opening in the community. Depending on gender, age, marital status, years of service in special education, their level of education and the type of special school they work in, teachers differ in their views to the individual research questions on special school’ s opening in the community.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectάνοιγμα σχολείουen_US
dc.subjectσύνδεση σχολείου - κοινότηταςen_US
dc.subjectάνοιγμα ειδικού σχολείουen_US
dc.subjectσυνεργασία σχολείουen_US
dc.subjectschool openingen_US
dc.subjectschool - community connectionen_US
dc.subjectspecial school openingen_US
dc.subjectschool collaborationen_US
dc.titleΑνοιχτό Σχολείο στην Κοινότητα: Η περίπτωση του Ειδικού Σχολείουen_US
dc.title.alternativeOpen school in the community: The case of the Special Schoolen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record