dc.description.abstract | Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει διεξοδικά ένα είδος μυθιστορήματος, το ιστορικό μυθιστόρημα, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο διδάσκεται στο πλαίσιο του σχολείου. Επίσης, σχεδιάζονται τρία διαφορετικά σενάρια διδασκαλίας του ιστορικού μυθιστορήματος που μπορούν να υλοποιηθούν στις τρεις τάξεις του γυμνασίου. Η μελέτη αναλύει διεξοδικά το ιστορικό μυθιστόρημα, ξεκινώντας από τον 19ο αιώνα και τα ξένα πρότυπα, καταλήγοντας στον ελληνικό χώρο και τους τρόπους διδασκαλίας του στην εκπαίδευση. Σχεδιάζονται και αναλύονται τρία διαφορετικά σενάρια, τα οποία μπορούν να υλοποιηθούν μελλοντικά για τη διδασκαλία του ιστορικού μυθιστορήματος.
The aim of this study is to examine one kind of novel, especially the historical novel, as well as the way of teaching this kind in the school. Moreover, three different teaching scenarios of historical novel are planned, in order to be implemented in the three classes of secondary school. The study analyzes thoroughly the historical novel from the beginning of 19th century, according to foreign patterns. In addition to this, it studies the historical novel in Greece, as well as teaching methods for this. Three different scenarios are planned, which can be implemented for teaching of historical novels in the secondary school. | en_US |