Show simple item record

dc.contributor.advisorΑνδρεοπούλου, Αθανασία
dc.contributor.authorΑσλανίδης, Νικόλαος
dc.date.accessioned2020-07-22T13:42:37Z
dc.date.available2020-07-22T13:42:37Z
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1773
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη επιστημονική εργασία πραγματεύεται το ζήτημα της φωνολογικής επίγνωσης και γραφής των παιδιών με απώλειες ακοής. Πιο συγκεκριμένα, εξετάζει την επίδραση αποτελεσματικών διδακτικών παρεμβάσεων στην ανάπτυξη της φωνολογικής επίγνωσης και γραφής και την ανίχνευση του βαθμού συσχέτισης της φωνολογικής επίγνωσης, μέσω της παρέμβασης, με την βελτίωση των δεξιοτήτων της γραφής του κωφού παιδιού. Οι διδακτικές παρεμβάσεις σχεδιάστηκαν και εφαρμόστηκαν από τον ερευνητή και εφαρμόστηκαν σε ένα αγόρι ηλικίας οκτώ χρονών που φέρει κοχλιακό εμφύτευμα και φοιτά στη Β Δημοτικού. Τα συμπεράσματα από τις παρεμβάσεις επέδειξαν ότι οι κατάλληλες διδακτικές παρεμβάσεις οδηγούν στην βελτίωση των δεξιοτήτων της φωνολογικής επίγνωσης και της γραφής. This particular scientific paper deals with the issue of phonological awareness and writing of children with hearing loss. More specifically, it examines the effect of effective teaching interventions on the development of phonological awareness and writing, and the detection of the degree of correlation of phonological awareness through intervention, by improving the writing skills of the deaf child. The teaching interventions were designed and implemented by the researcher and were applied to an eight-year-old boy who has a cochlear implant and is studying in the 2nd grade. The conclusions from the interventions showed that the appropriate teaching interventions lead to the improvement of the skills of phonological awareness and writing.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectαπώλεια ακοήςen_US
dc.subjectκώφωσηen_US
dc.subjectβαρηκοΐαen_US
dc.subjectπαρέμβασηen_US
dc.subjectφωνολογική επίγνωσηen_US
dc.subjecthearing lossen_US
dc.subjectdeafnessen_US
dc.subjectintervantionen_US
dc.subjectphonological awarenessen_US
dc.subjectspelling skillsen_US
dc.titleΠρόγραμμα ανάπτυξης φωνολογικής επίγνωσης και γραφής σε παιδί με βαρηκοΐαen_US
dc.title.alternativePhonological surprise and writing development program in a child with deafnessen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record