dc.contributor.advisor | Ανδρεοπούλου, Αθανασία | |
dc.contributor.author | Ασλανίδης, Νικόλαος | |
dc.date.accessioned | 2020-07-22T13:42:37Z | |
dc.date.available | 2020-07-22T13:42:37Z | |
dc.date.issued | 2020-05 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1773 | |
dc.description | Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | en_US |
dc.description.abstract | Η συγκεκριμένη επιστημονική εργασία πραγματεύεται το ζήτημα της φωνολογικής επίγνωσης και γραφής των παιδιών με απώλειες ακοής. Πιο συγκεκριμένα, εξετάζει την επίδραση αποτελεσματικών διδακτικών παρεμβάσεων στην ανάπτυξη της φωνολογικής επίγνωσης και γραφής και την ανίχνευση του βαθμού συσχέτισης της φωνολογικής επίγνωσης, μέσω της παρέμβασης, με την βελτίωση των δεξιοτήτων της γραφής του κωφού παιδιού. Οι διδακτικές παρεμβάσεις σχεδιάστηκαν και εφαρμόστηκαν από τον ερευνητή και εφαρμόστηκαν σε ένα αγόρι ηλικίας οκτώ χρονών που φέρει κοχλιακό εμφύτευμα και φοιτά στη Β Δημοτικού. Τα συμπεράσματα από τις παρεμβάσεις επέδειξαν ότι οι κατάλληλες διδακτικές παρεμβάσεις οδηγούν στην βελτίωση των δεξιοτήτων της φωνολογικής επίγνωσης και της γραφής. This particular scientific paper deals with the issue of phonological awareness and writing of children with hearing loss. More specifically, it examines the effect of effective teaching interventions on the development of phonological awareness and writing, and the detection of the degree of correlation of phonological awareness through intervention, by improving the writing skills of the deaf child. The teaching interventions were designed and implemented by the researcher and were applied to an eight-year-old boy who has a cochlear implant and is studying in the 2nd grade. The conclusions from the interventions showed that the appropriate teaching interventions lead to the improvement of the skills of phonological awareness and writing. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | en_US |
dc.subject | απώλεια ακοής | en_US |
dc.subject | κώφωση | en_US |
dc.subject | βαρηκοΐα | en_US |
dc.subject | παρέμβαση | en_US |
dc.subject | φωνολογική επίγνωση | en_US |
dc.subject | hearing loss | en_US |
dc.subject | deafness | en_US |
dc.subject | intervantion | en_US |
dc.subject | phonological awareness | en_US |
dc.subject | spelling skills | en_US |
dc.title | Πρόγραμμα ανάπτυξης φωνολογικής επίγνωσης και γραφής σε παιδί με βαρηκοΐα | en_US |
dc.title.alternative | Phonological surprise and writing development program in a child with deafness | en_US |
dc.type | BSc thesis | en_US |