Show simple item record

dc.contributor.advisorΒάσιου, Αικατερίνη
dc.contributor.authorΜπανιτσιώτη, Χρυσούλα
dc.date.accessioned2020-07-23T08:57:00Z
dc.date.available2020-07-23T08:57:00Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1778
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΔεδομένου ότι το σύγχρονο σχολείο έχει ως στόχο να υποστηρίξει όχι μόνο τους μαθητές αλλά και τις οικογένειες τους, προέκυψε η ανάγκη για ψυχοπαιδαγωγική στήριξη και για τους γονείς των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Η μελέτη εξέτασε τις αντιλήψεις των γονέων για τη συνεργασία σχολείου-οικογένειας και την ενημέρωση-στήριξη τους από τους εκπαιδευτικούς. Στην έρευνα συμμετείχαν 6 γονείς παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, ηλικίας 30 ως 40 ετών, οι οποίοι απάντησαν σε ημιδομημένες συνεντεύξεις. Η ανάλυση περιεχομένου έδειξε πως οι γονείς θεωρούν αναγκαία την ενημέρωση και τη συνεργασία σχολείου-οικογένειας, καθώς και την προσωπική επαφή με τον εκπαιδευτικό, χαρακτηρίζοντας την ευεργετική για τη σχολική πορεία των παιδιών τους. Επίσης, θεωρούν ότι θα πρέπει και οι εκπαιδευτικοί να είναι επαρκώς καταρτισμένοι πάνω σε θέματα ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών, ώστε να είναι σε θέση να τους βοηθήσουν να καλύψουν τις εκπαιδευτικές και συναισθηματικές ανάγκες των παιδιών τους. Τέλος, θεωρούν απαραίτητη τη συμμετοχή τους στη στήριξη των παιδιών τους και την παροχή βοήθειας στο σπίτι, καθώς και την ψυχολογική στήριξη των παιδιών τους από ειδικούς στο σχολείο. Τα αποτελέσματα είναι σημαντικά στο πλαίσιο της συμβουλευτικής των οικογενειών παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες από τους εκπαιδευτικούς. As modern schools aim to support not only pupils but their families as well, there is a need for psycho-educational support to the parents of children with special educational needs. The current research examined parents' perceptions about schoolfamily collaboration and information-support. The research involved 6 parents of children with special educational needs, aged 30 to 40 years, who responded to semistructured interviews. Content analysis has shown that parents find it necessary to provide school-family collaboration, as well as personal contact with teachers, characterizing it as beneficial for their children's schooling. They also believe that teachers should be adequately educated on specific educational needs in order to be able to help them to cover and fulfill their children’s educational and emotional needs. Finally, they consider as necessity for them to involve and help their children at home, as well as the psychological support of their children from experts in school. Results are important in the context of counseling with the families of the children with special educational needs from teachers.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectγονείς παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκεςen_US
dc.subjectμαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκεςen_US
dc.subjectσυμβουλευτικήen_US
dc.subjectσυνεργασία σχολείου-οικογένειαςen_US
dc.subjectparents of children with special educational needsen_US
dc.subjectstudents with special educational needsen_US
dc.subjectcounselingen_US
dc.subjectschool-family collaborationen_US
dc.titleΣυμβουλευτική γονέων των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: Αντιλήψεις για τη συνεργασία σχολείου-οικογένειαςen_US
dc.title.alternativePrental counseling for children with special educational needs: Parents' perceptions of school-family collaborationen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record