Show simple item record

dc.contributor.authorΑσημακοπούλου, Φιλίτσα
dc.date.accessioned2020-11-01T15:54:11Z
dc.date.available2020-11-01T15:54:11Z
dc.date.issued2019-04-03
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1828
dc.descriptionThe language error in education and its treatment by teachers has been the subject of many researchers. In particular, there are studies that approach the nature of the language error, categorize it to interpret it, examine its causes and try to find appropriate ways to deal with it. Focusing on writing, it seems that the language mistakes found in students' writings are many. Here comes a basic question: whether these "errors" should be corrected and evaluated by the teacher in the lesson of creative writing, in the same way as in the other language lessons of the curriculum. More specifically, if the student must "comply" with the rules of the language system in the lesson of creative writing. This issue has attempted to study this paper. Initially, the bibliography related to the topic was selected, which was thoroughly studied. Then, it was attempted to define the language error and categorize it according to the language levels in which it is located. Also, the mechanisms and causes of its production were presented. Along the way, by examining the nature of creative writing and the free operation of her language, we have come to the conclusion that language mistakes are not a criterion for a good text in the context of creative writing at school.en_US
dc.description.abstractΤο γλωσσικό λάθος στην εκπαίδευση και η αντιμετώπισή του από τους διδάσκοντες έχει αποτελέσει αντικείμενο μελέτης από πολλούς ερευνητές. Ειδικότερα, υπάρχουν μελέτες που προσεγγίζουν τη φύση του γλωσσικού λάθους, το κατηγοριοποιούν, έτσι ώστε να το ερμηνεύσουν, εξετάζουν τις αιτίες εμφάνισής του και προσπαθούν να καταλήξουν σε κατάλληλους τρόπους αντιμετώπισής του. Εστιάζοντας στην παραγωγή γραπτού λόγου, φαίνεται ότι τα γλωσσικά λάθη που εντοπίζονται στα γραπτά των μαθητών είναι πολλά. Προέκυψε, εδώ, ένα βασικό ερώτημα∙ αν τα «λάθη» αυτά θα πρέπει να διορθώνονται και να αξιολογούνται από τον διδάσκοντα στο μάθημα της δημιουργικής γραφής, με τον ίδιο τρόπο όπως και στα άλλα γλωσσικά μαθήματα του Αναλυτικού Προγράμματος. Πιο συγκεκριμένα, αν πρέπει ο μαθητής να «συμμορφώνεται» στους κανόνες του γλωσσικού συστήματος στο μάθημα της δημιουργικής γραφής. Το ζήτημα αυτό επιχείρησε να μελετήσει η παρούσα εργασία. Αρχικά, έγινε η επιλογή τής σχετικής με το θέμα βιβλιογραφίας, η οποία μελετήθηκε διεξοδικά. Στη συνέχεια, έγινε προσπάθεια ορισμού του γλωσσικού λάθους και κατηγοριοποίησής του, ανάλογα με τα γλωσσικά επίπεδα στα οποία εντοπίζεται. Επίσης, παρουσιάστηκαν οι μηχανισμοί και τα αίτια παραγωγής του. Στην πορεία, εξετάζοντας τη φύση της δημιουργικής γραφής και την ελεύθερη λειτουργία της γλώσσας της, οδηγηθήκαμε στο συμπέρασμα πως τα γλωσσικά λάθη δεν είναι κριτήριο ενός καλού κειμένου στο πλαίσιο της δημιουργικής γραφής στο σχολείο.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠΜΣ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ"en_US
dc.subjectΓλωσσικό λάθοςen_US
dc.subjectΔημιουργική γραφήen_US
dc.subjectΑξιολόγησηen_US
dc.subjectLanguage erroren_US
dc.subjectCreative writingen_US
dc.subjectEvaluationen_US
dc.titleΓλωσσικό λάθος και δημιουργική γραφή στην εκπαίδευση: συμμόρφωση ή απειθαρχία;en_US
dc.title.alternativeLanguage error and creative writing in education: compliance or indiscretion?en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record