Show simple item record

dc.contributor.authorΚαραβαγγέλη, Ιωάννα
dc.date.accessioned2020-11-01T17:52:34Z
dc.date.available2020-11-01T17:52:34Z
dc.date.issued2020-01-23
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1844
dc.descriptionThis particular thesis, is deeply rooted in the academic course and evolution of the scientific field of Creative Writing from its earliest steps to the present day. It explores the support for the language process used in preschool children and how they perceive their involvement with Creative Writing. The importance of the role of the teacher in all school levels is highlighted. Theoretical part of the work analyzes Literature in preschool age as well as the contribution of Creative Writing to the involvement of children with it. Next, we discuss how to teach Creative Writing in kindergarten and language in preschool. Creative writing in education is a key issue of great interest to explore both a few years ago and today. It mentions the teaching of Creative Writing and how a teacher can work more creatively within the Greek educational system at all levels. The second part of the work is the research part where Creative Writing language activities are applied to toddlers in a playful way. Finally, the children's observations of these toys, the results, the conclusions and the materials used to complete the specific activities are recorded.en_US
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη διπλωματική εργασία, εντρυφεί στην ακαδημαϊκή πορεία και εξέλιξη του επιστημονικού πεδίου της Δημιουργικής Γραφής από τα πρώτα βήματά της ως σήμερα. Ερευνάται η υποστήριξη της γλωσσικής διαδικασίας που ακολουθείται σε παιδιά προσχολικής ηλικίας και πώς εκλαμβάνουν την ενασχόλησή τους με τη Δημιουργική Γραφή. Αναδεικνύεται η σημαντικότητα του ρόλου του εκπαιδευτικού σε όλες τις σχολικές βαθμίδες. Στο θεωρητικό μέρος της εργασίας μελετάται η Λογοτεχνία στην Προσχολική ηλικία καθώς και η προσφορά της Δημιουργικής Γραφής στην ενασχόληση παιδιών με αυτή. Στην συνέχεια, προσεγγίζεται ο τρόπος διδασκαλίας της Δημιουργικής Γραφής στο νηπιαγωγείο αλλά και η γλώσσα στην προσχολική ηλικία. Η Δημιουργική Γραφή στην εκπαίδευση αποτελεί ένα καίριο ζήτημα με μεγάλο ενδιαφέρον προς διερεύνηση τόσο πριν μερικά χρόνια όσο και σήμερα. Αναφέρεται η διδασκαλία της Δημιουργικής Γραφής και το πόσο ένας εκπαιδευτικός μπορεί να λειτουργεί περισσότερο δημιουργικά μέσα στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα όλων των βαθμίδων. Το δεύτερο κομμάτι της εργασίας αποτελεί το ερευνητικό μέρος όπου γλωσσικές δραστηριότητες Δημιουργικής Γραφής, εφαρμόζονται σε παιδιά νηπιακής ηλικίας με παιγνιώδη τρόπο. Τέλος, καταγράφονται οι παρατηρήσεις των παιδιών για τα παιχνίδια αυτά, τα αποτελέσματα, τα συμπεράσματα και τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν προκειμένου να ολοκληρωθούν οι συγκεκριμένες δραστηριότητες.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠΜΣ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ"en_US
dc.subjectΕπιστήμη λογοτεχνίαςen_US
dc.subjectΓλωσσική διαδικασίαen_US
dc.subjectΡόλος εκπαιδευτικούen_US
dc.subjectΓλώσσα στην προσχολική ηλικίαen_US
dc.subjectΔραστηριότητες Δημιουργικής Γραφήςen_US
dc.subjectLiterature scienceen_US
dc.subjectLanguage processen_US
dc.subjectTeacher roleen_US
dc.subjectLanguage in preschoolen_US
dc.subjectCreative writing activitiesen_US
dc.titleΗ γλωσσική διαδικασία μέσα από τις δραστηριότητες Δημιουργικής Γραφής σε παιδιά προσχολικής ηλικίαςen_US
dc.title.alternativeThe linguistic process through Creative Writing activities in preschool childrenen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record