dc.contributor.author | Καραβαγγέλη, Ιωάννα | |
dc.date.accessioned | 2020-11-01T17:52:34Z | |
dc.date.available | 2020-11-01T17:52:34Z | |
dc.date.issued | 2020-01-23 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1844 | |
dc.description | This particular thesis, is deeply rooted in the academic course and evolution of the scientific field of Creative Writing from its earliest steps to the present day. It explores the support for the language process used in preschool children and how they perceive their involvement with Creative Writing. The importance of the role of the teacher in all school levels is highlighted. Theoretical part of the work analyzes Literature in preschool age as well as the contribution of Creative Writing to the involvement of children with it. Next, we discuss how to teach Creative Writing in kindergarten and language in preschool. Creative writing in education is a key issue of great interest to explore both a few years ago and today. It mentions the teaching of Creative Writing and how a teacher can work more creatively within the Greek educational system at all levels. The second part of the work is the research part where Creative Writing language activities are applied to toddlers in a playful way.
Finally, the children's observations of these toys, the results, the conclusions and the materials used to complete the specific activities are recorded. | en_US |
dc.description.abstract | Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία, εντρυφεί στην ακαδημαϊκή πορεία και εξέλιξη του επιστημονικού πεδίου της Δημιουργικής Γραφής από τα πρώτα βήματά της ως σήμερα. Ερευνάται η υποστήριξη της γλωσσικής διαδικασίας που ακολουθείται σε παιδιά προσχολικής ηλικίας και πώς εκλαμβάνουν την ενασχόλησή τους με τη Δημιουργική Γραφή. Αναδεικνύεται η σημαντικότητα του ρόλου του εκπαιδευτικού σε όλες τις σχολικές βαθμίδες. Στο θεωρητικό μέρος της εργασίας μελετάται η Λογοτεχνία στην Προσχολική ηλικία καθώς και η προσφορά της Δημιουργικής Γραφής στην ενασχόληση παιδιών με αυτή. Στην συνέχεια, προσεγγίζεται ο τρόπος διδασκαλίας της Δημιουργικής Γραφής στο νηπιαγωγείο αλλά και η γλώσσα στην προσχολική ηλικία. Η Δημιουργική Γραφή στην εκπαίδευση αποτελεί ένα καίριο ζήτημα με μεγάλο ενδιαφέρον προς διερεύνηση τόσο πριν μερικά χρόνια όσο και σήμερα. Αναφέρεται η διδασκαλία της Δημιουργικής Γραφής και το πόσο ένας εκπαιδευτικός μπορεί να λειτουργεί περισσότερο δημιουργικά μέσα στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα όλων των βαθμίδων. Το δεύτερο κομμάτι της εργασίας αποτελεί το ερευνητικό μέρος όπου γλωσσικές δραστηριότητες Δημιουργικής Γραφής, εφαρμόζονται σε παιδιά νηπιακής ηλικίας με παιγνιώδη τρόπο. Τέλος, καταγράφονται οι παρατηρήσεις των παιδιών για τα παιχνίδια αυτά, τα αποτελέσματα, τα συμπεράσματα και τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν προκειμένου να ολοκληρωθούν οι συγκεκριμένες δραστηριότητες. | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | ΠΜΣ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ" | en_US |
dc.subject | Επιστήμη λογοτεχνίας | en_US |
dc.subject | Γλωσσική διαδικασία | en_US |
dc.subject | Ρόλος εκπαιδευτικού | en_US |
dc.subject | Γλώσσα στην προσχολική ηλικία | en_US |
dc.subject | Δραστηριότητες Δημιουργικής Γραφής | en_US |
dc.subject | Literature science | en_US |
dc.subject | Language process | en_US |
dc.subject | Teacher role | en_US |
dc.subject | Language in preschool | en_US |
dc.subject | Creative writing activities | en_US |
dc.title | Η γλωσσική διαδικασία μέσα από τις δραστηριότητες Δημιουργικής Γραφής σε παιδιά προσχολικής ηλικίας | en_US |
dc.title.alternative | The linguistic process through Creative Writing activities in preschool children | en_US |