Show simple item record

dc.contributor.authorΚωτσίνας, Χριστόδουλος
dc.date.accessioned2020-11-01T18:01:27Z
dc.date.available2020-11-01T18:01:27Z
dc.date.issued2020-01-29
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1845
dc.descriptionThe development of critical thinking and the formation of a well-rounded personality is a key objective of education. Theatre has proven an effective means of educating and socializing students. As a result, theatrical-educational programs are considered necessary in the school environment since they do not include teaching but playful forms of education. Creative writing seems to be moving along similar tracks, with its independent and playful character. That line of thought has led to a fundamental question; how can theatre and in particular the Theatre of the Oppressed (TO) if combined with Creative Writing (CW), can lead students to form a new world perception where teaching will not be a part of it but the education that comes from within us. The present paper aims to study this issue. At first, the relevant bibliography was collected and studied extensively. Afterwards there was an attempt to briefly report the history of Drama. The social role of the theatre was highlighted. That is, the way in which societies were educated and the collective thoughts formed through theater. From antiquity to the present day theater is an educational method. A method that is also needed in today's educational system and as we support with the Theater of the Oppressed. We investigated the nature of creative writing, researched its connection with the theatre in education and designed a theatrical-educational program, which was applied to primary school students.en_US
dc.description.abstractΗ ανάπτυξη κριτικής σκέψης και η διαμόρφωση ολοκληρωμένων προσωπικοτήτων είναι βασικό αντικείμενο στην εκπαίδευση. Το θέατρο έχει αποδειχθεί αποτελεσματικό μέσο εκπαίδευσης και κοινωνικοποίησης των μαθητών. Τα θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα, λοιπόν, θεωρούνται αναγκαία στο σχολικό περιβάλλον, γιατί δεν περιέχουν διδακτισμό, αλλά παιγνιώδεις δρόμους εκπαίδευσης. Σε παράλληλη κατεύθυνση φαίνεται πως κινείται και η δημιουργική γραφή, με τον ελεύθερο και παιγνιώδη χαρακτήρα της. Η σκέψη αυτή είχε ως αποτέλεσμα να προκύψει ένα βασικό ερώτημα∙ πώς το θέατρο και συγκεκριμένα οι τεχνικές του Θεάτρου του Καταπιεσμένου (Θ.τ.Κ.), αν συνδυαστούν με τη δημιουργική γραφή (Δ.Γ.), μπορούν να οδηγήσουν τους μαθητές στη διαμόρφωση μιας καινούριας αντίληψης για τον κόσμο, όπου δε θα χωρά ο διδακτισμός αλλά η μόρφωση που πηγάζει από μέσα μας. Το ζήτημα αυτό επιχείρησε να μελετήσει η παρούσα εργασία. Αρχικά, έγινε η επιλογή τής σχετικής με το θέμα βιβλιογραφίας, η οποία μελετήθηκε διεξοδικά. Στη συνέχεια, έγινε προσπάθεια να αποτυπωθεί εν συντομία η ιστορία του θεάτρου. Αναδείχθηκε ο κοινωνικός ρόλος του θεάτρου. Δηλαδή ο τρόπος με τον οποίο γινόταν η εκπαίδευση των κοινωνιών και διαμορφώνονταν οι συλλογικές σκέψεις μέσα από το θέατρο. Από την αρχαιότητα μέχρι τις μέρες μας το θέατρο είναι μια εκπαιδευτική μέθοδος. Μια μέθοδος που είναι αναγκαία και στο σημερινό εκπαιδευτικό σύστημα και όπως υποστηρίζουμε με το Θέατρο του Καταπιεσμένου. Στη συνέχεια, εξετάσαμε τη φύση της δημιουργικής γραφής. Αναζητήσαμε τη σύνδεσή της με το θέατρο στην εκπαίδευση και σχεδιάσαμε ένα θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα, το οποίο εφαρμόστηκε σε μαθητές Δημοτικού σχολείου.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠΜΣ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ"en_US
dc.subjectΘέατρο του καταπιεσμένουen_US
dc.subjectΔημιουργική Γραφήen_US
dc.subjectΘεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμαen_US
dc.subjectTheatre of the Oppresseden_US
dc.subjectCreative Writingen_US
dc.subjectTheatrical-educational programen_US
dc.titleΔημιουργική Γραφή και Θέατρο στην Εκπαίδευση: τεχνικές Θεάτρου του Καταπιεσμένου με στόχο τη Δημιουργική Γραφήen_US
dc.title.alternativeCreative Writing and Theatre in Education: techniques of Theatre of the Oppressed for Creative Writingen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record