dc.contributor.author | Τόλη, Μαρίνα | |
dc.date.accessioned | 2020-11-01T19:08:22Z | |
dc.date.available | 2020-11-01T19:08:22Z | |
dc.date.issued | 2020-01-24 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1856 | |
dc.description | This thesis proposes some creative activities to the fifth-grade teacher of elementary school in order to supplement the content of his grade in the language course. The theoretical part defines the term Creative Writing and emphasizes the importance of creativity in education. While the 2011 LFS proposes many activities, really in the spirit of Creative Writing, the exercises in the pupil’s book are far away from this spirit. The main tendency of Language teaching is using non-creative activities and persists in grammar, reasoning and writing articles or letters. Our suggestion, once we have the characteristics of a Creative Writing Lab, is precisely to transform the classroom into a workshop. For this purpose, seventy (70) Creative Writing exercises are presented based on the seventeen chapters of the Sixth Elementary School Textbook. The following is the research piece of the work with the presentation of a Creative Writing lesson plan to sixth grade students and shortly after recording the observation-conclusions, followed by a short illustrative project on selected poetry units. | en_US |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία είναι η κατάθεση δημιουργικών δραστηριοτήτων στον εκπαιδευτικό της ΣΤ΄ τάξης του δημοτικού ώστε να συμπληρώσει την ύλη της τάξης του στο πλαίσιο του γλωσσικού μαθήματος. Στο θεωρητικό μέρος γίνεται προσδιορισμός του όρου Δημιουργική Γραφή και τονίζεται η σημαντικότητα της δημιουργικότητας στην εκπαίδευση. Ενώ το ΑΠΣ του 2011 προτείνει πολλές δραστηριότητες, πραγματικά στο πνεύμα της Δημιουργικής Γραφής, οι ασκήσεις των σχολικών εγχειριδίων απέχουν σημαντικά. Η κύρια τάση της διδακτικής της Γλώσσας από δραστηριότητες μη δημιουργικές, που εμμένουν στα γραμματικά φαινόμενα, την επιχειρηματολογία και τη σύνταξη άρθρων ή επιστολών. Η πρότασή μας, αφού θέσουμε τα χαρακτηριστικά ενός εργαστηρίου Δημιουργικής Γραφής, είναι ακριβώς η μετεξέλιξη της τάξης σε ένα εργαστήρι. Για τον σκοπό αυτό παρουσιάζονται εβδομήντα (70) ασκήσεις Δημιουργικής Γραφής βασισμένες στα δεκαεπτά κεφάλαια του σχολικού βιβλίου της γλώσσας της Έκτης Δημοτικού. Ακολουθεί το ερευνητικό κομμάτι της εργασίας με την παρουσίαση ενός διδακτικού σχεδίου μαθήματος Δημιουργικής Γραφής σε μαθητές έκτης δημοτικού και αμέσως μετά η καταγραφή των συμπερασμάτων-παρατηρήσεων, ενώ ακολουθεί κι ένα ολιγόωρο ενδεικτικό project πάνω σε επιλεγμένες ποιητικές ενότητες. | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | ΠΜΣ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ" | en_US |
dc.subject | Δημιουργική γραφή | en_US |
dc.subject | Εκπαίδευση | en_US |
dc.subject | Σχολείο | en_US |
dc.subject | Ασκήσεις Δημιουργικής Γραφής | en_US |
dc.subject | Creative Writing | en_US |
dc.subject | Education | en_US |
dc.subject | School | en_US |
dc.subject | Creative Writing exercises | en_US |
dc.subject | Έρευνα | en_US |
dc.subject | Research | en_US |
dc.title | Προτεινόμενες δραστηριότητες δημιουργικής γραφής σε παιδιά έκτης δημοτικού στο πλαίσιο του μαθήματος της γλώσσας | en_US |
dc.title.alternative | Suggested creative writing activities for sixth grade students in the language course | en_US |