dc.contributor.author | Χλωπτσιούδης, Δήμος | |
dc.date.accessioned | 2020-11-01T20:00:46Z | |
dc.date.available | 2020-11-01T20:00:46Z | |
dc.date.issued | 2019-06-10 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1864 | |
dc.description | In this present thesis titled "The Role, Organization and Function of Creative Writing Workshops: the teaching of poetic speech in adults" the role and pedagogical approach of a Creative Writing Workshop for adults is approached, with the peculiarities that distinguish the different approaches of adult education. The central research question has been the function of the workshops of Creative Writing, apart from the academic field. The image depicted, after the questionnaire survey, led to the drafting of a proposal on the organization and corpus on poetry teaching. The research presents proposals for the workshop and the role of the lecturer. A variety of exercises, which can be done in the class and assigned as homework, are suggested for poem writing; a series of linguistic exercises or various literary styles are included in the educational purpose as well. The aim of the exercises is to act as motivation. The corpus of the poems, which is attached in the thesis, is comprehensive catalogue of poems related to different themes; it is suggested as o source of inspiration and critic reconstruction. The catalogue includes contemporary poets of all literary generation and current trends. | en_US |
dc.description.abstract | Στην παρούσα διπλωματική εργασία ερευνάται ο ρόλος και η παιδαγωγική προσέγγιση ενός εργαστηρίου Δημιουργικής Γραφής για ενήλικες, με τις ιδιαιτερότητες που διακρίνει τη διαφορετική προσέγγιση της εκπαίδευσης ενηλίκων. Κεντρικό ερευνητικό ερώτημα υπήρξε η μέχρι σήμερα λειτουργία των -εκτός ακαδημαϊκού χώρου- εργαστηρίων Δημιουργικής Γραφής. Η εικόνα που αποτυπώθηκε μετά από την έρευνα με ερωτηματολόγιο, οδήγησε στην αποτύπωση μιας πρότασης οργάνωσης και ύλης αναφορικά με την ποίηση. Η μελέτη καταθέτει προτάσεις για τη λειτουργία του εργαστηρίου και τον ρόλο του διδάσκοντος. Προτείνεται μία ποικιλία ασκήσεων που μπορούν να πραγματοποιηθούν τόσο μέσα στο εργαστήριο όσο και να δοθούν ως εργασία για το σπίτι, για τη σύνθεση ποιημάτων και μία σειρά γλωσσικών ή υφολογικών ασκήσεων, καταθέτοντας τον διδακτικό κάθε φορά σκοπό. Στόχος των ασκήσεων είναι να λειτουργήσουν ως παράγοντες παρακίνησης μαζί με τα συνδεόμενα ποιήματα αναφοράς ενός ευρέος καταλόγου συνθέσεων αντιστοιχισμένων σε συγκεκριμένες θεματικές, ώστε να τεθούν σε μία βάση διαλογικής κριτικής και έμπνευσης στο εργαστήριο∙ συμπεριλαμβάνονται ποιητές όλης της σύγχρονης ηλικιακής γκάμας και όλων των ρευμάτων και γενεών. | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | ΠΜΣ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ" | en_US |
dc.subject | Εργαστήρι | en_US |
dc.subject | Διδακτική προσέγγιση | en_US |
dc.subject | Δημιουργική γραφή | en_US |
dc.subject | Ασκήσεις | en_US |
dc.subject | Διδακτική ποίησης | en_US |
dc.subject | Ποιήματα αναφοράς | en_US |
dc.subject | Workshop | en_US |
dc.subject | Teaching approach | en_US |
dc.subject | Creative writing | en_US |
dc.subject | Exercises | en_US |
dc.subject | Poetry teaching | en_US |
dc.subject | Reference poems | en_US |
dc.title | Ο ρόλος, η οργάνωση και η λειτουργία εργαστηρίων Δημιουργικής Γραφής: η διδασκαλία του ποιητικού λόγου σε ενήλικες | en_US |
dc.title.alternative | The Role, Organization and Function of Creative Writing Workshops: the teaching of poetic speech in adults | en_US |