dc.contributor.author | Χριστοδουλόπουλος, Χρήστος | |
dc.date.accessioned | 2020-11-01T20:20:04Z | |
dc.date.available | 2020-11-01T20:20:04Z | |
dc.date.issued | 2019-10-23 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1866 | |
dc.description | In this present thesis titled “teaching modern poetry at Stretch of Primary School with the combination of Creative Writing and the Cross Curricular Thematic Approach”, which was elaborated in the context of the Postgraduate Program of the University of Western Macedonia "Creative Writing", after examining the position of poetry at Primary School and how the Modern Curricula and the Interdisciplinary Framework are addressed, another proposal for teaching modern poetry is filed. Consideration is given to the contribution of Creative Writing to education and especially to Primary School. While literature is the oldest teaching subject in Greek school, it is not treated as an artistic subject, but as a language lesson. The purpose of this thesis is to present another teaching proposal for the cross curricular thematic approach approach for a creative and intercultural teaching of poetry; it aims at thw development of students’ emotional skills through their deeper engagement with modern poetry and poem writing. Thus, at the Primary School of Aiadeion, in Salamina, a course of six-month duration was organized with thematic poems of poems of the so-called generation of ΄30, CC Cavafy and Tasos Levaditis (post-war generation). | en_US |
dc.description.abstract | Στην παρούσα διπλωματική εργασία που εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Μεταπττυχιακού Προγράμματος του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας «Δημιουργική Γραφή», αφού εξεταστεί η θέση της ποίησης στο Δημοτικό Σχολείο και πώς την αντιμετωπίζουν τα σύγχρονα Προγραμμάτα Σπουδών και το Διαθεματικό Πλαίσιο Σπουδών, κατατίθεται μία άλλη πρόταση παρέμβασης για τη διδασκαλία της μοντέρνας ποίησης. Εξετάζεται η συμβολή της Δημιουργικής Γραφής στην εκπαίδευση και ειδικά στο Δημοτικό Σχολείο. Ενώ η λογοτεχνία αποτελεί το παλαιότερο διδακτικό αντικείμενο στο ελληνικό σχολείο, δεν αντιμετωπίζεται ως καλλιτεχνικό αντικείμενο, αλλά ως γλωσσικό μάθημα. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση μιας άλλης διδακτικής πρότασης για τη διαθεματική προσέγγιση στη δημιουργική και διακαλλιτεχνική διδασκαλία της ποίησης με στόχο την ανάπτυξη των συναισθηματικών δεξιοτήτων των μαθητών μέσα από τη βαθύτερη ενασχόλησή τους με τη μοντέρνα ποίηση, τη συγγραφή ποιημάτων και τη δραματοποίησή τους συνδυάζοντας τις τέχνες μεταξύ τους. Έτσι, στο Δημοτικό Σχολείο Αιαντείου Σαλαμίνας υλοποιήθηκε ένα σχέδιο μαθήματος εξαμηνιαίας διάρκειας με θεματικό άξονα ποιήματα της λεγόμενης γενιάς του ΄30, του Κ.Π. Καβάφη και του Τάσου Λειβαδίτη (α’ μεταπολεμική γενιά). | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | ΠΜΣ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ" | en_US |
dc.subject | Ποίηση | en_US |
dc.subject | Διαθεματική προσέγγιση | en_US |
dc.subject | Δημιουργική Γραφή | en_US |
dc.subject | Μοντερνισμός | en_US |
dc.subject | Poetry | en_US |
dc.subject | Cross curricular thematic approach | en_US |
dc.subject | Creative Writing | en_US |
dc.subject | Modernism | en_US |
dc.subject | Διαθεματικότητα | en_US |
dc.subject | Interdisciplinary | en_US |
dc.title | Η διδασκαλία της μοντέρνας ποίησης στην ΣΤ΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου με το συνδυασμό της Δημιουργικής Γραφής και της Διαθεματικής και Διεπιστημονικής προσέγγισης | en_US |
dc.title.alternative | Teaching Modern Poetry in 6th grade of Primary School combining Creative Writing and Cross curriculum - Multidisciplinary Approach | en_US |