Show simple item record

dc.contributor.advisorΕπόπτρια Καθηγήτρια: Σπύρτου Άννα
dc.contributor.authorΑδαμαντίου, Πολυξένη
dc.contributor.otherΒαθμολογητές: Παπαδοπούλου Πηνελόπη, Μαλανδράκης Γεώργιος
dc.date.accessioned2016-06-15T08:46:27Z
dc.date.available2016-06-15T08:46:27Z
dc.date.issued2015-06
dc.identifier.other359 ΑΔΑ
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/191
dc.description.abstractΠρογράμματα που αξιολογούν τον επιστημονικό εγγραμματισμό των μαθητών, δεν αξιολογούν μόνο τις επιστημονικές γνώσεις και ικανότητες των μαθητών, αλλά και το ενδιαφέρον τους προς τις Φυσικές Επιστήμες. Στην προσέγγιση ενδυνάμωσης του ενδιαφέροντος αυτού επικεντρώνεται η παρούσα εργασία. Επιδιώκεται η πρόκληση του ενδιαφέροντος των μαθητών για τις Φυσικές Επιστήμες με τη χρήση ενός εκπαιδευτικού animation στη διδασκαλία εννοιών της σχολικής επιστήμης. Το animation αυτό βρίσκεται στις κατευθύνσεις των εκπαιδευτικών προγραμμάτων STSE (Επιστήμη-Τεχνολογία-Κοινωνία-Περιβάλλον), συνάδει με το σκεπτικό του Νέου Προγράμματος Σπουδών για τις Φυσικές Επιστήμες στην υποχρεωτική εκπαίδευση της χώρας μας και αποτελεί εργαλείο πολυμεσικής μάθησης. Το περιεχόμενό του αφορά στην παραγωγή της ηλεκτρικής ενέργειας η οποία τοποθετείται μέσα σε επιστημονικά, τεχνολογικά, κοινωνικά και περιβαλλοντικά πλαίσια. Στην έρευνα αυτή προβλήθηκε το animation σε διάφορες ηλικιακές ομάδες μαθητών, από Ε΄ Δημοτικού μέχρι και Α΄Λυκείου, προκειμένου να αξιολογηθεί από τους μαθητές αυτούς. Ειδικότερα, διερευνήθηκαν οι εντυπώσεις των μαθητών για το animation, η πρόκληση του ενδιαφέροντος για μάθηση του σχετικού περιεχομένου, αλλά και οι εκτιμήσεις τους για τις γνώσεις που απέκτησαν παρακολουθώντας το. Το ερευνητικό εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε ήταν ένα ερωτηματολόγιο και για την επεξεργασία των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος ανάλυσης περιεχομένου με βασικές κατηγορίες ανάλυσης τους άξονες του προγράμματος STSE (Επιστήμη-Τεχνολογία-Κοινωνία-Περιβάλλον), το οποίο αποτελεί βασική σχεδιαστική αρχή του animation. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, οι μαθητές θεωρούν το animation ελκυστικό, εκτιμούν ότι τους προκάλεσε το ενδιαφέρον, τους βοήθησε να μάθουν για το σχετικό περιεχόμενο και οι γνώσεις που απέκτησαν κατηγοριοποιούνται και στους τέσσερις άξονες του μοντέλου STSE. Το animation αυτό αποτελεί ένα εκπαιδευτικό υλικό που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε οργανωμένα περιβάλλοντα μάθησης για τη διδασκαλία της παραγωγής της ηλεκτρικής ενέργειας.el_GR
dc.format.extent164 σ.
dc.language.isoελληνικήel_GR
dc.publisherΠαιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel_GR
dc.subjectΕκπαιδευτικό animationel_GR
dc.subjectΠρωτοβάθμια εκπαίδευσηel_GR
dc.subjectΔευτεροβάθμια Εκπαίδευσηel_GR
dc.subjectΗλεκτρική ενέργειαel_GR
dc.subjectEducational animationel_GR
dc.subjectPrimary educationel_GR
dc.subjectSecondary educationel_GR
dc.subjectElectricityel_GR
dc.titleΑξιολόγηση του εκπαιδευτικού animation "Το ταξίδι της ηλεκτρικής ενέργειας" από μαθητές της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσηςel_GR
dc.typeμεταπτυχιακή εργασίαel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record