Now showing items 1-2 of 2

    • Γραφοκινητικές δεξιότητες και σύνδρομο Down: ένα πρόγραμμα παρέμβασης 

      Βίτκου, Αθηνά (Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2016-05)
      Σύγχρονα ερευνητικά δεδομένα μαρτυρούν ότι οι μαθητές με Σύνδρομο Down (ΣD) έχουν τη δυνατότητα να μάθουν ανάγνωση και γραφή. Όμως, η έκθεση των μαθητών σε εργασίες που βοηθούν στην ανάπτυξη των γραφοκινητικών και αναγνωστικών ...
    • Οπτικοκινητικός συντονισμός σε παιδιά με νοητική υστέρηση: μια πιλοτική παρέμβαση 

      Πλατή, Μαρία-Χαραλαμπία (Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2016-06)
      Τα παιδιά με νοητική υστέρηση είναι σημαντικό να παραμένουν ενεργά και αναπτυσσόμενα μέσα σε ένα δυναμικό περιβάλλον που συνεχώς εναλλάσσεται με το πέρασμα του χρόνου (Αλευριάδου & Γκιαούρη, 2011). Σκοπός της παρούσας ...