dc.contributor.advisor | Τριαντάρη, Σωτηρία | |
dc.contributor.author | Μοσχούδη, Βασιλική | |
dc.date.accessioned | 2021-05-13T07:30:49Z | |
dc.date.available | 2021-05-13T07:30:49Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2009 | |
dc.description | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση στη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού | en_US |
dc.description.abstract | Η σημερινή κοινωνία έχει θέσει ως πρωταρχικό της στόχο την ένταξη των ατόμων με ειδικές ανάγκες σε όλους τους τομείς της ζωής μας άλλα ειδικότερα της εκπαίδευσης. Μελέτες έχουν προσπαθήσει να απαντήσουν στο ερώτημα «Ποιο είναι το καταλληλότερο εκπαιδευτικό πλαίσιο για τους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες». Είναι κοινώς αποδεκτό ότι μέσω του σχολικού περιβάλλοντος μπορεί να επιτευχθεί η ένταξη αυτών των ατόμων. Το ερώτημα λοιπόν που τίθεται σε γενικούς και ειδικούς παιδαγωγούς είναι ποιοι τρόποι και ποιες πρακτικές θα ακολουθήσουν. Μέσα στο σχολείο, το οποίο στοχεύει στην κοινωνικοποίηση των μαθητών, δημιουργούνται σχέσεις, φιλίες και επιδράσεις που κατέχουν σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της προσωπικότητας του κάθε παιδιού. Το σχολείο είναι ένας φορέας που συμβάλλει στην προσωπική και γνωστική τους ανάπτυξη. Πολλές φορές όμως στη σχολική κοινότητα παρατηρούνται πολλών ειδών συγκρούσεις μεταξύ των μαθητών. Οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς καλούνται να αναλάβουν την ευθύνη εκπαίδευσης των μαθητών, ώστε να επιλύουν οι ίδιοι τέτοιου είδους συγκρούσεις. Η διαμεσολάβηση είναι ένας τρόπος με τον οποίο μπορούν να διαχειριστούν τις εκάστοτε συγκρούσεις.Today's society has set as its primary goal the integration of people with disabilities in all areas of our lives, especially education. Studies have attempted« What is the most appropriate educational framework for students with disabilities and / or special educational needs » It is therefore accepted that integration of these individuals can be achieved through the school environment. So the question that is asked to general and special educators is what ways and what practices will follow. Within the school, which aims to socialize students, relationships, friendships and influences are created that play an important role in shaping each child's personality. The school is a body that contributes to their personal and cognitive development. However, there are many instances in the school community of the development of many types of conflict between students. Teachers and parents are called upon to take on the responsibility of educating students to resolve such conflicts themselves So mediation is one way in which conflicts can be managed | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | en_US |
dc.subject | σχολική διαμεσολάβηση | en_US |
dc.subject | διαφορετικότητα | en_US |
dc.subject | ειδική αγωγή | en_US |
dc.subject | school mediation | en_US |
dc.subject | diversity | en_US |
dc.subject | special education | en_US |
dc.title | Η αποτελεσματικότητα της διαμεσολάβησης στην αποδοχή της διαφορετικότητας στην ειδική αγωγή | en_US |
dc.title.alternative | The effectiveness of mediation in the acceptance of diversity in special education | en_US |
dc.type | MSc thesis | en_US |