Browsing Μεταπτυχιακές Εργασίες ΠΜΣ «Επιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση στη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού» by Issue Date
Now showing items 1-20 of 74
-
Το Savoir Vivre των δημοσίων υπαλλήλων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)Διατυπώνονται συχνά παράπονα από τους πολίτες, αλλά και από διάφορους φορείς, για την εξυπηρέτηση που τυγχάνουν από τις δημόσιες υπηρεσίες. Η συμπεριφορά ενός δημόσιου υπαλλήλου και ειδικότερα σε μια υπηρεσία πρώτης γραμμής, ... -
Ηγεσία σε περίοδο κρίσης ή ηγεσία σε κρίση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)Σήμερα, στην εποχή της παγκοσμιοποίησης και του πλουραλισμού της γνώσης, διαπιστώνονται ανακατατάξεις στο περιεχόμενο της εργασίας και στη σχέση των ατόμων με την επιχείρηση, οι οποίες αναπόφευκτα οδηγούν στον επαναπροσδιορισμό ... -
Απόδοση αιτιών και συναισθήματα των εργαζομένων για τις συγκρούσεις τους στον εργασιακό χώρο: Ο ρόλος του στυλ επίλυσης προβλήματος. Η περίπτωση του Δήμου Θεσσαλονίκης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)Οι συγκρούσεις είναι κοινό φαινόμενο της κοινωνικής ζωής και μπορεί να είναι εξαιρετικά δαπανηρό για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη. Ένας πιθανός ορισμός της σύγκρουσης τονίζει την ύπαρξη ασυμβίβαστων συμφερόντων που αναγνωρίζονται ... -
Ικανοποίηση Εργαζομένων σε Επαγγέλματα Υγείας : Μελέτη Περίπτωσης Γενικό Νοσοκομείο Φλώρινας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-01)Η μέτρηση ικανοποίησης των εργαζομένων είναι ένα θέμα το οποίο πρέπει να απασχολήσει ιδιαίτερα τους εργοδότες αλλά και τους οργανισμούς. Αυτή η εργασία έχει αυτό ακριβώς τον σκοπό, θα προσπαθήσει να μετρήσει την ... -
Η συμβολή του τμήματος διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού (ΗR) στην επίλυση διαφορών μεταξύ των εργαζομένων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-09)Με το πέρασμα των ετών ο άνθρωπος κατάφερε να εξελιχθεί σε πολλούς τομείς επιτυγχάνοντας την αυτοβελτίωση του ικανοποιώντας κάθε ανάγκη βιοποριστικού χαρακτήρα μέσα από την εργασία. Σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του αυτή ... -
Ικανότητες για την Διαχείριση Συγκρούσεων στο Χώρο Εργασίας Μελέτη Περίπτωσης: Δημόσιος Τομέας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-12)Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εξερευνήσει την ικανότητα για την διαχείριση των συγκρούσεων εντός του εργασιακού χώρου και πιο συγκεκριμένα στον δημόσιο τομέα. Μελετώνται τα αίτια των συγκρούσεων, τα ... -
Γνήσιος ηγέτης: Ενδογενείς και εξωγενείς παράγοντες που επηρεάζουν τα ηγετικά χαρακτηριστικά και συμβάλλουν στην ικανότητα αυτοδιαχείρισης των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)Οι αντιλήψεις της ηγεσίας φαίνεται να αλλάζουν. Η έρευνα έχει δείξει μια στροφή σε σχέση με τους παράγοντες που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα της ηγεσίας σε μια ομάδα. Ενώ οι πρώτοι μελετητές επικεντρώνονταν στα ... -
Μετανάστες Δεύτερης Γενιάς στην Ελλάδα: Κινητικότητα και Διεθνικότητα στην εποχή της κρίσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)Στην παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται το θέμα: Μετανάστες δεύτερης γενιάς στην Ελλάδα: κινητικότητα και διεθνικότητα στην εποχή της κρίσης. Το πρώτο μέρος αποτελείται από μια λεπτομερή βιβλιογραφική ανασκόπηση. ... -
Όψεις της διαχείρισης συγκρούσεων: η περίπτωση των σχολικών μονάδων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει βιβλιογραφικά το ζήτημα των συγκρούσεων στους σχολικούς οργανισμούς. Οι συγκρούσεις στους οργανισμούς γενικότερα και στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς ειδικότερα αποτελούν ένα ... -
Στοιχεία προσωπικότητας του ηγέτη και λήψη αποφάσεων στον ιδιωτικό τομέα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)Ο σημαντικότερος ρόλος στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στις μέρες μας δεν είναι άλλος από τον ρόλο του ηγέτη, που προτρέπει τα κατώτερα μέρη της επιχείρησης και όλοι από κοινού να επιδιώξουν και να πετυχαίνουν ... -
Απόψεις Ελληνίδων Νηπιαγωγών για την εργασία τους. Επαγγελματισμός ή προλεταριοποίηση της εργασίας;
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η καταγραφή της αντίληψης των εκπαιδευτικών-νηπιαγωγών για την εργασία τους ως επαγγέλματος ή αποξένωσης από την παραγωγική διαδικασία. Η έρευνα περιλαμβάνει ερωτηματολόγιο με ... -
Οι εκπαιδευτικοί μιλούν για την επικοινωνία και τα εμπόδια επικοινωνίας στον εργασιακό τους χώρο. Μια μελέτη στα πλαίσια της κοινωνικής ψυχολογίας του λόγου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)Η παρούσα έρευνα, βασίστηκε στην κοινωνική ψυχολογία του λόγου προκειμένου να μελετήσει το περιεχόμενο και τη μορφή του λόγου των εκπαιδευτικών σε σχέση με την επικοινωνία και τα εμπόδια επικοινωνίας στη σχολική μονάδα που ... -
Παραδοσιακά, οικογενειακά καφενεία στην Φλώρινα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)Περίληψη Τα παραδοσιακά καφενεία της Φλώρινας όπως και της υπόλοιπης Ελλάδας αποτελούν τμήμα της πολιτιστικής κληρονομιάς της χώρας. Η περιοχή της Φλώρινας χαρακτηρίζεται από το Μικρασιατικό στοιχείο που έφθασε στην ... -
Η διαχείριση της εθνοτικής και πολιτισμικής ετερότητας από τους εργαζόμενους στο δημόσιο τομέα.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται το θέμα της διαχείρισης της πολιτισμικής και εθνοτικής ετερότητας από τους εργαζόμενους στο δημόσιο τομέα. Η επιλογή του ερευνητικού θέματος προέκυψε λόγω του εγγενούς ενδιαφέροντος ... -
Επικοινωνία και Συνεργασία στο Επίπεδο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ). Μελέτη Περίπτωσης στο Δήμο Λαρισαίων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να αποτυπώσει το βαθμό επικοινωνίας και συνεργασίας σε επίπεδο τοπικής αυτοδιοίκησης και να προσδιορίσει εάν και πως η επικοινωνία ενισχύει την ομαδικότητα και τη συνεργασία των δημοτικών ... -
Διερεύνηση της αναγκαιότητας του θεσμού του μέντορα στους εκπαιδευτικούς της προσχολικής αγωγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-02)Ο θεσμός του μέντορα είναι μια σημαντική, συμβουλευτική μέθοδος βοήθειας και υποστήριξης της μάθησης καθώς και μια από τις πιο διαδεδομένες και αποτελεσματικές στρατηγικές παροχής ατομικής καθοδήγησης και στήριξης των ... -
Διαχείριση συγκρούσεων. Η μελέτη περίπτωσης των Δικαστικών Υπηρεσιών περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-02)Σύγκρουση είναι η διαφορετική θέαση των πραγμάτων, η δική μας αλήθεια, η οποία για μας είναι τόσο αδιαμφισβήτητη που τις περισσότερες φορές ακυρώνει την αλήθεια του αντιπάλου μας. Κι όμως, όταν το άλλο εμπλεκόμενο μέρος ... -
Η εργασιακή ικανοποίηση των εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-02)Τα τελευταία χρόνια, αρκετές έρευνες έχουν ασχοληθεί με την εργασιακή ικανοποίηση των εκπαιδευτικών διάφορων βαθμίδων τόσο στο διεθνή χώρο όσο και στον χώρο της πατρίδας μας. Η μελέτη αυτή έχει στόχο της να προσθέσει ένα ... -
Εφαρμογή Αρχών και Καλών Πρακτικών Επιχειρηματικής Ηθικής στο χώρο εργασίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-02)Tα αποτελέσματα της ετήσιας παγκόσμιας έρευνας του Edelman (2016), σύμφωνα με την οποία το ζήτημα της εμπιστοσύνης αναγνωρίζεται ως ολοένα και περισσότερο σημαντικός παράγοντας για τις επιχειρήσεις (αναφορικά με το «εάν ... -
Η εξίσωση ανάπτυξης του ηγέτη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-02)Ο 21ος αιώνας έχει ξεκινήσει μ’ ένα αυξανόμενο ενδιαφέρον για τις θεωρίες της ηγεσίας. Η ηγεσία είναι ένα ζήτημα που έλκει την προσοχή όλων, μία κοινωνία ή επιχείρηση χωρίς ηγεσία δεν έχει συνοχή, δεν μπορεί ούτε να αμυνθεί ...