Επικοινωνία και Συνεργασία στο Επίπεδο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ). Μελέτη Περίπτωσης στο Δήμο Λαρισαίων
View/ Open
Date
2018Author
Παπαδόπουλος, Αχιλλέας
Papadopoulos, Achilleas
Metadata
Show full item recordAbstract
Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να αποτυπώσει το βαθμό επικοινωνίας και συνεργασίας
σε επίπεδο τοπικής αυτοδιοίκησης και να προσδιορίσει εάν και πως η επικοινωνία ενισχύει την
ομαδικότητα και τη συνεργασία των δημοτικών υπαλλήλων και μπορεί να βελτιώσει τους όρους
της διοίκησης.
Η αξία της εσωτερικής επικοινωνίας για κάθε οργάνωση είναι δύσκολο να μετρηθεί.
Ωστόσο, κατανοώντας το περιβάλλον και τους παράγοντες που την επηρεάζουν, δίνεται η
δυνατότητα για άμεσες αλλαγές που μπορούν να βελτιώσουν την επικοινωνία στο εσωτερικό μιας
οργάνωσης.
Από την άλλη η συνεργασία είναι μια σύνθετη έννοια που προϋποθέτει διαφορετικά άτομα
με διαφορετικές προσωπικότητες και χαρακτήρες , με διαφορετικές αξίες και αρχές να μπορούν να
αλληλεπιδρούν με τρόπο λειτουργικό.
Ο συνδυασμός αυτών των δύο μπορούν να βελτιώσουν την απόδοση στο εσωτερικό μιας
οργάνωσης και αν αποδειχτούν σε στρατηγικά εργαλεία διοίκησης με σκοπό περαιτέρω ανάπτυξη
πρόοδο και προοπτική.
Σε αυτή την εργασία εξετάζονται οι παράμετροι εσωτερικής επικοινωνίας όπως ροές , μέσα,
αξιολόγηση και βαθμό ικανοποίησης των εργαζομένων στη βελτίωση της διοίκησης ανθρώπινων
πόρων στο επίπεδο της τοπικής αυτοδιοίκησης και τον τρόπο με τον οποίο η συνεργασία επιδρά
στην ομαδικότητα και την επίτευξη των στόχων του οργανισμού.
.
.
.
The purpose of this study is to illustrate the degree of communication and cooperation at
local government and to determine whether and how communication enhances the teamwork and
cooperation of municipal employees and can improve the conditions of the administration.
The value of internal communication for each organization is difficult to measure. However,
understanding the environment and the factors that affect it allow for immediate changes that can
improve communication within an organization.
On the other hand, cooperation is a complex concept that requires different people with
different personalities and characters, with different values and principles to interact in a functional
way.
The combination of these two can improve performance within an organization and turn out
to be strategic management tools to further develop progress and prospects.
This paper examines internal communication parameters such as flows, means, evaluation
and employee satisfaction in improving human resource management at local government level and
how cooperation works on teamwork and the achievement of the organization's goals.