dc.contributor.advisor | Παπαδοπούλου. Βασιλική | |
dc.contributor.author | Βεντίστας, Παναγιώτης | |
dc.date.accessioned | 2021-05-20T07:35:22Z | |
dc.date.available | 2021-05-20T07:35:22Z | |
dc.date.issued | 2021-02 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2033 | |
dc.description | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής με Νέες Τεχνολογίες | en_US |
dc.description.abstract | Η παρούσα μελέτη αποσκοπεί στο να εξετάσει το προφίλ του εκπαιδευτικού μέσα από τα επίσημα έγγραφα των ευρωπαϊκών θεσμών. Στο 1ο κεφάλαιο θα εξετάσουμε την έννοια του επαγγελματισμού και ειδικότερα την έννοια του επαγγελματισμού στην εκπαίδευση. Στο 2ο κεφάλαιο θα μελετήσουμε την ευρωπαϊκή εκπαιδευτική πολιτική όπως εξελίχθηκε τα τελευταία 30 χρόνια. Στo ίδιο κεφάλαιο θα αναλύσουμε την Ανοιχτή Μέθοδο Συντονισμού (ΑΜΣ) η οποία είναι η κύρια μέθοδος προώθησης των εκπαιδευτικών πολιτικών της ΕΕ. Στο 3ο κεφάλαιο θα ασχοληθούμε με τη φύση της έρευνας και την ερευνητική μεθοδολογία της παρούσας μελέτης. Στο 4ο κεφάλαιο θα αναλυθούν τέσσερα κείμενα του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου(συμπεράσματα σε επίπεδο αρχηγών κρατών) και του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης(συμπεράσματα σε επίπεδο Υπουργών). Τέλος στο 5ο κεφάλαιο θα γίνει ανασκόπηση και εξαγωγή των τελικών συμπερασμάτων.
This study attempts to examine the teacher profile through the official documents of the European institutions. The concept of professionalism and in particular the concept of professionalism in education will be examined in the 1st chapter. The European educational policy over the last 30 years will be examined in the 2nd chapter. In the same chapter the Open Method of Coordination which is the main method for promoting educational policies in the EU will be analyzed. The nature of educational enquiry and the research methodology will be dealt with in the 3rd chapter. In the 4th chapter four texts of the European Council (conclusions at the level of the heads of states) and the Council of the European Union (conclusions at the level of ministers) will be analyzed. Last, in the 5th chapter, the review and the elicitation of the final conclusions will take place. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | en_US |
dc.subject | ευρωπαϊκή εκπαιδευτική πολιτική | en_US |
dc.subject | επαγγελματισμός του εκπαιδευτικού | en_US |
dc.subject | κριτική ανάλυση λόγου | en_US |
dc.subject | προφίλ εκπαιδευτικού | en_US |
dc.subject | European educational policy | en_US |
dc.subject | teacher professionalism | en_US |
dc.subject | critical discourse analysis | en_US |
dc.subject | teacher's profile | en_US |
dc.title | Το προφίλ του εκπαιδευτικού με βάση την επίσημη εκπαιδευτική πολιτική και τα κείμενα της Ευρωπαϊκής Ένωσης | en_US |
dc.title.alternative | Teacher's profile based on the official educational policy and the texts of the Europan Union | en_US |
dc.type | MSc thesis | en_US |