Show simple item record

dc.contributor.authorΚακαλοπούλου, Γεωργία
dc.date.accessioned2016-06-17T07:38:47Z
dc.date.available2016-06-17T07:38:47Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other379 ΚΑΚ
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/206
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη αφορά την εφαρμογή της συνεργατικής μεθόδου jigsaw στο γνωστικό αντικείμενο των ηχητικών φαινομένων. Το δείγμα της έρευνας είναι φοιτητές τμήματος δημοτικής εκπαίδευσης. Στόχος της εργασίας είναι α) να εξετάσει την εφαρμοσιμότητα της μεθόδου jigsaw στους φοιτητές και στις φοιτήτριες, β) να ελέγξει τα μαθησιακά τους αποτελέσματα ως προς τα ηχητικά φαινόμενα που διαπραγματεύτηκαν και γ) να μελετήσει τις αντιλήψεις τους για τη μέθοδο jigsaw. Τα ερευνητικά εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν ήταν οι γραπτές σημειώσεις της ερευνήτριας κατά τη διεξαγωγή της διδασκαλίας, ένα ερωτηματολόγιο – πριν και μετά τη διδασκαλία – και οι συνεντεύξεις. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η εφαρμογή της μεθόδου jigsaw στους μελλοντικούς εκπαιδευτικούς ήταν επιτυχής, αφενός γιατί υλοποιήθηκε χωρίς κανένα πρόβλημα με την πλειοψηφία των φοιτητών να εκφράζονται θετικά για τη μέθοδο και αφετέρου γιατί τα μαθησιακά αποτελέσματα δείχνουν ότι οι ιδέες τους για τα ηχητικά φαινόμενα βελτιώθηκαν. This study includes the implementation of the cooperative jigsaw method for teaching sound phenomena. The sample is municipal education department students. The purpose of the research is a) to investigate the implementation of jigsaw method in students, b) to study the effects of the jigsaw method on students’ learning of the sound phenomena and c) to obtain their teaching perceptions about the method. Written notes and recording during the lesson, pre- and post-questionnaire and interviews were used in order to collect the data. The results indicated that the implementation of the jigsaw method in primary student teachers was successful: Because firstly, it was implemented without problems and most of them expressed positively for the process. Secondly, learning outcomes reveal positive development of student’s concepts for the subject.el_GR
dc.format.extent117 σ.
dc.language.isoελληνικήel_GR
dc.publisherΠαιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel_GR
dc.subjectΜέθοδος Jigsawel_GR
dc.subjectΣυνεργατική μέθοδοςel_GR
dc.subjectΗχητικά φαινόμεναel_GR
dc.subjectJigsaw methodel_GR
dc.subjectCooperative learningel_GR
dc.subjectSound phenomenael_GR
dc.titleΣχεδιασμός, εφαρμογή και αξιολόγηση μιας διδακτικής μαθησιακής σειράς στη γνωστική περιοχή των ηχητικών φαινομένων: έμφαση στην εφαρμογή της συνεργατικής μεθόδου Jigsawel_GR
dc.typeμεταπτυχιακή εργασίαel_GR


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record