Show simple item record

dc.contributor.advisorΛαζαρίδης, Θεμιστοκλής
dc.contributor.authorΓκολιάς, Γεώργιος
dc.date.accessioned2021-06-23T09:05:01Z
dc.date.available2021-06-23T09:05:01Z
dc.date.issued2019-01
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2072
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση στη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικούen_US
dc.description.abstractΗ Αξιολόγηση, σύμφωνα με την ετυμολογία της λέξης, σημαίνει απόδοση ορισμένης αξίας σε κάποιο πρόσωπο, αντικείμενο ή κατάσταση. Ο όρος «αξία» αναφέρεται συνήθως είτε στην απόδοση μιας ιδιότητας, θετικής ή αρνητικής, σε ό, τι αξιολογείται, είτε στο αποτέλεσμα της σύγκρισης κάποιου πράγματος με κάποιο άλλο ομοειδές και τέλος στο βαθμό επίτευξης ορισμένου σκοπού Σκοπός του παρόντος πονήματος είναι η παρουσίαση των διαδικασιών της αξιολόγησης μέσω των οποίων αυτή πραγματοποιείται. Αρχικά παρουσιάζεται η επιρροή που έχει η αξιολόγηση στα διάφορα πεδία του κοινωνικού βίου. Στην συνέχεια γίνεται αναφορά τρόπο εφαρμογής της αξιολόγησης στον εκπαιδευτικό χώρο. Έπειτα ακολουθεί η παρουσίαση της εφαρμογή της αξιολόγησης στον επαγγελματικό χώρο, ιδιωτικό και δημόσιο. Η εφαρμογής της αξιολόγησης στην Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας αποτελεί το ερευνητικό κομμάτι της παρούσας εργασίας. Αρχικά παρουσιάζεται όλο το νομοθετικό πλαίσιο που αφορά στην διαδικασία της αξιολόγησης. Ακολουθούν τόσο οι τοποθετήσεις τον φορέων, των πολιτικών εκπροσώπων και των εκπροσώπων των εργαζομένων της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας κατά το χρονικό διάστημα 2014-2018, όπου και ξεκίνησε η εφαρμογή της αξιολόγησης στο φορέα της εν λόγω μελέτης περίπτωσης. Εκτός από την κριτική στάση απέναντι στην διαδικασία της εφαρμογής της αξιολόγησης στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, ως τελικό συμπέρασμα της έρευνα μας προέκυψε μια θετική στάση απέναντι στην εφαρμογή της αξιολόγησης στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας. Υπάρχει καθολική αποδοχή στο ότι θα πρέπει εφαρμοστεί η αξιολόγηση στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας. Το σημείο που παρουσιάζεται διαφοροποίηση είναι το τρόπο εφαρμογής της, με τους εκπροσώπους των εργαζομένων να θεωρούν η αξιολόγηση θα πρέπει να ξεκινά από την διεύθυνση και να πηγαίνει έπειτα στου υφισταμένους καθώς και οι υπάλληλοι να δρουν κα να αξιολογούνται μέσα στα πλαίσια δομών και ομάδων. Evaluation, according to the etymology of the word, means giving a certain value to person, object or situation. The term “value” usually refers either to the performance of a status, positive or negative, in what is evaluated, or the result of comparing one thing to another, and the degree of achievement of a certain purpose. The purpose of this essay is to present the evaluation procedures through which it is carried out. Initially, the impact of evaluation on the different fields of social life is presented. Then reference is how the application of evaluation in the educational field. Following is the presentation of the implementation of the evaluation in the professional, private and public sector. The implementation of the evaluation in the Region of Western Macedonia constitutes the research part of this paper. Firstly, the entire legislative framework for the evaluation process is presented. The following are the positions of the agents, political representatives and representatives of the workers of the Region of Western Macedonia during the period 2014-2018, where the implementation of the evaluation was started by the institution of this case study. In addition to the critical attitude towards the evaluation process in the Region of Western Macedonia by all stakeholders, total result of our research has shown a positive attitude towards the implementation of the evaluation in the Region of Western Macedonia. There is a universal acceptance that the assessment in the Region of Western Macedonia should be applied. The point of differentiation is how it is implemented, with employees' representatives considering the evaluation should start from the management and then go to the subordinates as well as the employees to act and evaluate within structures and groups.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectαξιολόγησηen_US
dc.subjectτοπική αυτοδιοίκησηen_US
dc.subjectπεριφερειακή ενότηταen_US
dc.subjectπεριφέρεια Δυτικής Μακεδονίαςen_US
dc.subjectevaluationen_US
dc.subjectlocal authoritiesen_US
dc.subjectregional uniten_US
dc.subjectregion of Western Macedoniaen_US
dc.titleΗ αξιολόγηση ως έννοια-διαδικασία και κοινωνικό φαινόμενο (Μελέτη περίπτωσης Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας)en_US
dc.title.alternativeAssessment as a concept, process and social phenomenon- Case study of Region of Western Macedoniaen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record