Show simple item record

dc.contributor.advisorΚωτσαλίδου, Ευδοξία
dc.contributor.authorΓώγος, Στέργιος
dc.date.accessioned2021-06-23T09:20:51Z
dc.date.available2021-06-23T09:20:51Z
dc.date.issued2019-02
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2073
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση στη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικούen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία με θέμα «Οι Απόψεις των Πολιτών για την Επικοινωνία τους με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης» έχει στόχο να εξετάσει το βαθμό ικανοποίησης των πολιτών από τις υπηρεσίες που παρέχει η Τοπική Αυτοδιοίκηση τη σύγχρονη εποχή. Και ιδιαίτερα από τις υπηρεσίες της Π.Ε. Φλώρινας. Σκοπός της ερευνητικής εργασίας είναι να αποδείξει ότι η βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών επιτυγχάνεται μέσα από την ουσιαστική επικοινωνία μεταξύ της δημόσιας διοίκησης και του εκάστοτε πολίτη, η οποία επικοινωνία οδηγεί στην ανάπτυξη σχέσης εμπιστοσύνης. Βασική προϋπόθεση για τη δημιουργία σχέσης αλληλεπίδρασης αποτελεί η στροφή και των δυο μερών σε καινοτόμες μορφές επικοινωνίας, αφού αυτό απαιτεί η σημερινή τεχνοκρατική εποχή. Καίριο ρόλο στην επικοινωνία με τον πολίτη στους Ο.Τ.Α. διαδραματίζουν οι υπάλληλοι που τους στελεχώνουν, οι οποίοι αποτελούν τους μεσάζοντες ανάμεσα στο κράτος και τον πολίτη και η επικοινωνία τους τόσο ενδοεπιχειρησιακά όσο και εξωεπιχειρησιακά επιδρά στην παροχή υπηρεσιών εξυπηρέτησης του πολίτη. Η παρούσα έρευνα υλοποιήθηκε στην Π.Ε. Φλώρινας και συγκεκριμένα σε εκατό πολίτες, άνδρες και γυναίκες. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε είναι η ποσοτική με ερευνητικό εργαλείο το ερωτηματολόγιο .The present paper, entitled "Citizens 'Views on Communicating with Local Government Organizations", aims to examine the degree of citizens' satisfaction with the services provided by Local Government in modern times. And especially from the services of the HE Florina. The aim of the research is to demonstrate that the improvement of the quality of the services provided is achieved through effective communication between the public administration and the individual citizen, which communication leads to the development of a relationship of trust. An essential prerequisite for the creation of an interaction relationship is the turning of both parties into innovative forms of communication, since this requires the present technocratic era. Key role in communicating with the citizen in OTA the employees who form them, who are the intermediaries between the state and the citizen, and their communication both in-house and out-of-office, have an impact on the provision of services to the citizen. This research was implemented in the EU. Florina and in particular to hundreds of citizens, men and women. The methodology followed is the quantification of the questionnaire with the research tool.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectτοπική αυτοδιοίκησηen_US
dc.subjectπολίτηςen_US
dc.subjectεπικοινωνίαen_US
dc.subjectlocal governmenten_US
dc.subjectcitizenen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.titleΟι Απόψεις των Πολιτών για την Επικοινωνία τους με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Περίπτωση της Περιφερειακής Ενότητας Φλώριναςen_US
dc.title.alternativeThe views of citizens regarding their communication with local authorities. The cuse of the peripheral unit of Florinaen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record