Show simple item record

dc.contributor.advisorΤριαντάρη, Σωτηρία
dc.contributor.authorΓιαννούλη, Δήμητρα
dc.date.accessioned2021-06-25T09:58:23Z
dc.date.available2021-06-25T09:58:23Z
dc.date.issued2018-06
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2084
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση στη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικούen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα ερευνητική εργασία έχει ως σκοπό να αναδείξει τον ηγετικό ρόλο του Διευθυντή Α/θμιας εκπαίδευσης ως ιθύνοντος της σχολικής μονάδας μέσα από το πρίσμα της αναθεώρησης του σύγχρονου ρόλου του. Η ηγεσία στη σχολική μονάδα αναδεικνύεται ως αδήριτη ανάγκη στην προσπάθεια εισαγωγής και διάχυσης παραγωγικής εκπαιδευτικής αλλαγής με απώτερο στόχο την ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Ο ηγέτης-Διευθυντής δύναται να λειτουργήσει ως εγγυητής του ανασχηματισμού στην εκπαίδευση και ως εκ τούτου κρίθηκε επιστημονικά ενδιαφέρον να ερευνηθούν οι ηγετικές συμπεριφορές και πρακτικές του στη σύγχρονη ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα ως προς την εφαρμογή και διαχείριση των καινοτόμων δράσεων. Τα βασικά συμπεράσματα αφορούν στη σύνδεση της μετασχηματιστικής ηγεσίας με την σχολική αποτελεσματικότητα οριοθετώντας τον καλό σχεδιασμό της εκπαιδευτικής αλλαγής στα πλαίσια της «διανεμητικής» ηγεσίας με τη συνακόλουθη κατανομή εξουσίας-ευθυνών.The purpose of the present research paper is to highlight the leading role of the Principal of Primary Education as the head of the school unit through the review of his modern role. The leadership in the school unit is a crucial need in the effort to introduce and diffuse productive educational change aiming at the qualitative upgrading of the provided education. The leader Principal is able to ensure the reformation in the education and therefore it was considered scientifically interesting to investigate his leading behaviors and practices in the Modern Greek educational reality in relation to the implementation and administration of the innovative actions. The main conclusions refer to the correlation of the transformational leadership with the school effectiveness defining the right change planning in the context of the “distributive” leadership with the related distribution of power-responsibilities.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectηγεσίαen_US
dc.subjectκαινοτομίαen_US
dc.subjectδιεύθυνση σχολείουen_US
dc.subjectμετασχηματιστική ηγεσίαen_US
dc.subjectσχολική αποτελεσματικότηταen_US
dc.subjectleadershipen_US
dc.subjectinnovationen_US
dc.subjecttransformational leadershipen_US
dc.subjectschool effectivenessen_US
dc.titleΤα ηγετικά στυλ του Διευθυντή Α/θμιας ως προς τις καινοτόμες δράσειςen_US
dc.title.alternativeLeadership style of the primary school directors regarding innovative actionsen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record