Show simple item record

dc.contributor.advisorΜιχαήλ, Δόμνα
dc.contributor.authorΡέππας, Αντώνιος
dc.date.accessioned2021-06-25T12:35:42Z
dc.date.available2021-06-25T12:35:42Z
dc.date.issued2017-01
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2085
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση στη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικούen_US
dc.description.abstractΗ μέτρηση ικανοποίησης των εργαζομένων είναι ένα θέμα το οποίο πρέπει να απασχολήσει ιδιαίτερα τους εργοδότες αλλά και τους οργανισμούς. Αυτή η εργασία έχει αυτό ακριβώς τον σκοπό, θα προσπαθήσει να μετρήσει την εργασιακή ικανοποίηση του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού του Γενικού Νοσοκομείου Φλώρινας καθώς και να καταγράψει τους παράγοντες που επιδρούν στην ικανοποίηση από την εργασία σε έναν χώρο όπως το νοσοκομείο. Για την μέτρηση της εργασιακής ικανοποίησης χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο Job Satisfaction Survey, του Spector (1985) το οποίο αξιολογεί 9 διαστάσεις της εργασιακής ικανοποίηση όπως ο μισθός, η προαγωγή, σχέση με προϊσταμένους, σχέση με συναδέλφους, η φύση της εργασίας, λειτουργία του οργανισμού, παροχές, αναγνώριση και την επικοινωνία. Το μεγαλύτερο ποσοστό του δείγματος ήταν γυναίκες (78%), στις ηλικιακές βαθμίδες κυριάρχησε αυτή των 40-49 (44%) ενώ στην οικογενειακή κατάσταση το 80% των ερωτηθέντων ήταν έγγαμοι και το 74% ήταν απόφοιτοι ΑΕΙ/ΤΕΙ. Επίσης από τα αποτελέσματα προκύπτει πως οι εργαζόμενοι αισθάνονται σε μεγάλο βαθμό πως δεν εκτιμάται ιδιαίτερα η δουλειά τους αναλογικά με τον μισθό τους (Μ.Τ 4.22) ενώ σε μέτριο βαθμό θεωρούν δίκαιη την αμοιβή τους σε σχέση με την εργασία που προσφέρουν (Μ.Τ 2.90). Φαίνεται επίσης πως συμφωνούν με το γεγονός πως οι πιθανότητες για προαγωγή στην εργασία τους είναι πολύ λίγες (Μ.Τ 4.35). Από τα αποτελέσματα φαίνεται επίσης πως σε ένα πολύ μεγάλο βαθμό οι εργαζόμενοι συμπαθούν τον προϊστάμενο τους (Μ.Τ 4.67) ενώ σε πολύ μεγάλο βαθμό επίσης συμφωνούν πως δεν λαμβάνουν προνόμια τα οποία δικαιούνται (Μ.Τ 4.56). Η ικανοποίηση που λαμβάνουν οι εργαζόμενοι του δείγματος φαίνεται να προέρχεται κυρίως από την φύση της εργασίας τους και από τις σχέσεις με τους συναδέλφους και προϊσταμένους. Από την άλλη είναι εμφανές ότι είναι δυσαρεστημένοι από το σύστημα αμοιβής τους και όλη την πολιτική που το περιβάλει καθώς και από τα προνόμια που δεν λαμβάνουν και από τις πιθανότητες ανέλιξης και προαγωγής.Measuring employee satisfaction is an issue that should be of particular concern to employers and organizations. This work aims to measure the work satisfaction of the medical and nursing staff of the General Hospital of Florina as well as to record the factors that affect work satisfaction in a place like the hospital. To measure work satisfaction was used the Job Satisfaction Survey, Spector (1985), which evaluates 9 dimensions of job satisfaction such as salary, promotion, relationship with superiors, relationship with colleagues, nature of work, organization, benefits, recognition and communication. The majority of the sample was women (78%), the age ranks 40-49 (44%), while in the marital situation 80% of the respondents were married and 74% were graduates of a University. Also, the results show that employees feel to a great extent that their work is not valued in proportion to their salary (Average Value 4.22), while to a moderate degree they consider their remuneration equitable in relation to the work they offer (Average Value 2.90). They also seem to agree that the chances of promotion at work are very low (Average Value 4.35). The results also show that to a great extent, employees like their supervisor (Average Value 4.67), and to a great extent also agree that they do not receive the privileges they are entitled to (Average Value 4.56). The satisfaction received by the workers seems to stem mainly from the nature of their work and from relationships with colleagues and supervisors. On the other hand, it is obvious that they are dissatisfied with their remuneration system and the whole policy surrounding it as well as with the privileges they do not receive and the chances of advancement and promotion.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectεργασιακή ικανοποίησηen_US
dc.subjectεπαγγέλματα υγείαςen_US
dc.subjectεργασιακό άγχοςen_US
dc.subjectπαρακίνησηen_US
dc.subjectπαράγοντες ικανοποίησηςen_US
dc.subjectwork satisfactionen_US
dc.subjecthealth professionsen_US
dc.subjectwork stressen_US
dc.subjectmotivationen_US
dc.subjectsatisfaction factorsen_US
dc.titleΙκανοποίηση Εργαζομένων σε Επαγγέλματα Υγείας : Μελέτη Περίπτωσης Γενικό Νοσοκομείο Φλώριναςen_US
dc.title.alternativeJob Satisfaction of Medical and Nursing Staff in Health Care Professions: Case study - Hospital of Florinaen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record