dc.contributor.advisor | Bαμβακίδου, Ιφιγένεια | |
dc.contributor.author | Φλούδα, Παρασκευή | |
dc.date.accessioned | 2021-06-29T08:44:20Z | |
dc.date.available | 2021-06-29T08:44:20Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2093 | |
dc.description | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση στη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού | en_US |
dc.description.abstract | Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η καταγραφή της αντίληψης των
εκπαιδευτικών-νηπιαγωγών για την εργασία τους ως επαγγέλματος ή αποξένωσης από
την παραγωγική διαδικασία. Η έρευνα περιλαμβάνει ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις
κλειστού τύπου και με χαρά μας απάντησαν οι συνάδελφοι/εργαζόμενοι διά ζώσης και εξ
αποστάσεως. Η μεθοδολογία που ακολουθείται αφορά στην συλλογή πληροφοριών και
απόψεων σε συγκεκριμένα ερωτήματα.
Προλεταριοποίηση του εκπαιδευτικού σημαίνει ότι οι εκπαιδευτικοί χάνουν τον
έλεγχο της εργασίας τους, δεν παράγουν αυτοί το αναλυτικό πρόγραμμα και
μετατρέπονται σε απλούς εκτελεστές αναλυτικών προγραμμάτων και οδηγιών που
φτιάχνουν ειδικοί έξω από τα σχολεία.
Τα θεωρητικά σχήματα που ακολουθούμε, προέρχονται από την Κριτική
Παιδαγωγική και την κοινωνιολογική ανάλυση του επαγγελματισμού με έμφαση στην
μαρξιστική ανάλυση.The purpose of this research is to record the perception of preshcool teachers
about their work as a profession or alienation from the productive process. The survey
includes a questionnaire with closed-ended questions and our colleagues / employees
answered with joy in specific meetings or from distance.
The methodology followed involves collecting information and views on specific
questions.
The proletarianization of the teacher means that teachers lose control over their
work, they do not produce the curriculum and turn into mere performers of curricula and
all the instructions are made by experts outside the schools
The theoretical forms which are applied come from Critical Pedagogy and the
sociological analysis of professionalism with emphasis on Marxist analysis. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών | en_US |
dc.subject | εκπαιδευτικός | en_US |
dc.subject | προλεταριοποίηση εργασίας | en_US |
dc.subject | επαγγελματική ανάπτυξη | en_US |
dc.subject | επαγγελματική ταυτότητα εκπαιδευτικού | en_US |
dc.subject | teacher | en_US |
dc.subject | job proletariat | en_US |
dc.subject | professional development | en_US |
dc.subject | teacher professional identity | en_US |
dc.title | Απόψεις Ελληνίδων Νηπιαγωγών για την εργασία τους. Επαγγελματισμός ή προλεταριοποίηση της εργασίας; | en_US |
dc.title.alternative | Hellenic Kindergarten's views on the basic education: Professionalism or proletarianization of the work? | en_US |
dc.type | MSc thesis | en_US |