Show simple item record

dc.contributor.advisorBαμβακίδου, Ιφιγένεια
dc.contributor.authorΦλούδα, Παρασκευή
dc.date.accessioned2021-06-29T08:44:20Z
dc.date.available2021-06-29T08:44:20Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2093
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση στη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικούen_US
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας έρευνας είναι η καταγραφή της αντίληψης των εκπαιδευτικών-νηπιαγωγών για την εργασία τους ως επαγγέλματος ή αποξένωσης από την παραγωγική διαδικασία. Η έρευνα περιλαμβάνει ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις κλειστού τύπου και με χαρά μας απάντησαν οι συνάδελφοι/εργαζόμενοι διά ζώσης και εξ αποστάσεως. Η μεθοδολογία που ακολουθείται αφορά στην συλλογή πληροφοριών και απόψεων σε συγκεκριμένα ερωτήματα. Προλεταριοποίηση του εκπαιδευτικού σημαίνει ότι οι εκπαιδευτικοί χάνουν τον έλεγχο της εργασίας τους, δεν παράγουν αυτοί το αναλυτικό πρόγραμμα και μετατρέπονται σε απλούς εκτελεστές αναλυτικών προγραμμάτων και οδηγιών που φτιάχνουν ειδικοί έξω από τα σχολεία. Τα θεωρητικά σχήματα που ακολουθούμε, προέρχονται από την Κριτική Παιδαγωγική και την κοινωνιολογική ανάλυση του επαγγελματισμού με έμφαση στην μαρξιστική ανάλυση.The purpose of this research is to record the perception of preshcool teachers about their work as a profession or alienation from the productive process. The survey includes a questionnaire with closed-ended questions and our colleagues / employees answered with joy in specific meetings or from distance. The methodology followed involves collecting information and views on specific questions. The proletarianization of the teacher means that teachers lose control over their work, they do not produce the curriculum and turn into mere performers of curricula and all the instructions are made by experts outside the schools The theoretical forms which are applied come from Critical Pedagogy and the sociological analysis of professionalism with emphasis on Marxist analysis.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectεκπαιδευτικόςen_US
dc.subjectπρολεταριοποίηση εργασίαςen_US
dc.subjectεπαγγελματική ανάπτυξηen_US
dc.subjectεπαγγελματική ταυτότητα εκπαιδευτικούen_US
dc.subjectteacheren_US
dc.subjectjob proletariaten_US
dc.subjectprofessional developmenten_US
dc.subjectteacher professional identityen_US
dc.titleΑπόψεις Ελληνίδων Νηπιαγωγών για την εργασία τους. Επαγγελματισμός ή προλεταριοποίηση της εργασίας;en_US
dc.title.alternativeHellenic Kindergarten's views on the basic education: Professionalism or proletarianization of the work?en_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record