dc.description.abstract | ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Στη συγκεκριμένη εργασία διερευνάται το ζήτημα των συγκρούσεων που υπάρχουν μεταξύ των αστυνομικών υπαλλήλων και ο ρόλος της διαμεσολάβησης, ως βασική τακτική για την επίλυση των συγκρούσεων αυτών. Πρόκειται για ένα θέμα άκρως πρωτότυπο, δεδομένου ότι δεν υπάρχουν προγενέστερες έρευνες που να διερευνούν το θέμα των συγκρούσεων που υπάρχουν ανάμεσα στους αστυνομικούς υπαλλήλους, αλλά ερευνητικός όγκος αρκετά μεγάλος που ασχολείται με το θέμα των συγκρούσεων μεταξύ των αστυνομικών υπαλλήλων με τη κοινότητα. Στα πλαίσια αυτά και με απόλυτο στόχο την κατοχύρωση της πρωτοτυπίας της εργασίας αυτής θεματικά, έγινε προσπάθεια άντλησης βιβλιογραφικών στοιχείων και πληροφοριών, για το θεωρητικό μέρος της εργασίας, ενώ στο ερευνητικό αντλούνται πληροφορίες από αστυνομικούς υπαλλήλους, προκειμένου να απαντηθούν τα βασικά ερευνητικά ερωτήματα της μελέτης αυτής. Από την ανάλυση των απαντήσεών τους, μάλιστα, προκύπτει ότι όντως υφίστανται συγκρούσεις μεταξύ των υπαλλήλων διαφορετικών τμημάτων, με τη διαφορετικότητα μεταξύ τους, αλλά και την ευθύνη της διοίκησης του οργανισμού να αποτελούν βασικούς αιτιογενείς παράγοντες. Η στάση του διαμεσολαβητή στην επίλυση των συγκρούσεων αυτών αποκαλύπτει την αναγκαιότητα περαιτέρω ενημέρωσης και κατάρτισης του τρίτου προσώπου, ώστε τελικά η διαχείριση των υφισταμένων συγκρούσεων να είναι αποτελεσματικότερη.ABSTRACT
This paper explores the issue of conflicts between police officers and the role of mediation as a key tactic in resolving these conflicts. This is a highly original issue, as there are no earlier investigations into the issue of conflicts between police officers, but a large enough volume of research on the issue of conflicts between police officers and the community. In this context, and with the sole aim of securing the originality of this work thematically, an attempt was made to extract bibliographical data and information on the theoretical part of the work, while investigating information from police officers to answer the key research questions of this study. The analysis of their responses indeed reveals that there are conflicts between employees of different departments, with differences between them, but also the responsibility of the organization's management to be key causes and the mediator's attitude in resolving these conflicts. reveals the need for further information and training of the third party in order to ultimately manage the existing conflicts more effectively. | en_US |