Show simple item record

dc.contributor.advisorΤριαντάρη, Σωτηρία
dc.contributor.authorΧαρισοπούλου, Μαρίνα
dc.date.accessioned2021-07-14T10:02:09Z
dc.date.available2021-07-14T10:02:09Z
dc.date.issued2020-02
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2151
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση στη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού-Διαμεσολάβησηen_US
dc.description.abstractΠΕΡΙΛΗΨΗ Η παρούσα εργασία αποτελεί πνευματική εργασία της μεταπτυχιακής φοιτήτριας Μαρίνας Χαρισοπούλου που την εκπόνησε. Η εργασία αυτή χωρίζεται σε δύο μέρη: Μέρος πρώτο: Αφορά το θεωρητικό κομμάτι, όπου γίνεται μια γενική ιστορική ανασκόπηση και αναφορά γύρω από την πορεία του δασκάλου μετά την απελευθέρωση του ελληνικού κράτους από τον τουρκικό ζυγό, τη σημασία της επικοινωνίας στην εκπαίδευση, τις συγκρούσεις και τα αίτια αυτών στη σχολική μονάδα, καθώς και την εμπλοκή των γονέων στο σχολείο. Τέλος γίνεται αναφορά στη διαμεσολάβηση ως εναλλακτικός τρόπος επίλυσης των συγκρούσεων μεταξύ γονέων – εκπαιδευτικών και την ηθική αξία που έχει η ειρηνική αυτή διαδικασία, διότι στόχος της είναι η μη διόγκωση του προβλήματος και η μετατροπή της σύγκρουσης σε συνεργασία. Μέρος δεύτερο: Περιλαμβάνει την έρευνα, τα συμπεράσματα και τις προτάσεις που προκύπτουν από όλη αυτή τη μελέτη της διπλωματικής εργασίας. Η έρευνα διεξήχθη στα δημοτικά σχολεία της Κοζάνης. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει τις διαπροσωπικές σχέσεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με τους γονείς και τις μεθόδους διαχείρισης των συγκρούσεων. Επίσης μελετά τις επιπτώσεις των συγκρούσεων στο σχολικό κλίμα και ποιες είναι οι απαιτούμενες δεξιότητες που πρέπει να έχουν οι διευθυντές των σχολικών μονάδων για την επίλυση τους.ABSTRACT The present master’s thesis has been written by the postgraduate student Marina Charisopoulou. This thesis is divided into two parts: Part I: It concerns the theoretical part, where a general historical overview and reference is made to the teacher’s progress after the liberation of the Greek State from the Turkish enslavement, the importance of communication in Education, conflicts and their causes in school, as well as the involvement of parents in school. Finally, mediation is mentioned as an alternative way of solving conflicts between parents and teachers and the moral value of this peaceful process as it aims at not making the problem worse but turning the conflict into cooperation. Part II: It includes the research, conclusions and suggestions that emerge from the whole study of the thesis. The research was conducted in elementary School of Kozani. The purpose of this thesis is to study the interpersonal relationship of primary school teachers with parents and the conflict management methods. It also studies the impact of conflicts on the school environment and what skills are required from school headteachers to solve them.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectδιαμεσολάβησηen_US
dc.subjectσυγκρούσειςen_US
dc.subjectεπικοινωνίαen_US
dc.subjectδεξιότητες διευθυντώνen_US
dc.subjectmediationen_US
dc.subjectconflictsen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.titleΤρόπος αντιμετώπισης επίλυσης συγκρούσεων εκπαιδευτικών γονέων ΕΔΕ-διαμεσολάβηση. Μελέτη περίπτωσης σχολεία Κοζάνηςen_US
dc.title.alternativeWays of solving conflicts between teachers and parents Disciplinary proceedings-mediation. Study case at schools in Kozanien_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record