Show simple item record

dc.contributor.advisorΤαμουτσέλης, Νικόλαος
dc.contributor.authorΚούρτης, Δημήτριος
dc.date.accessioned2021-07-23T09:26:03Z
dc.date.available2021-07-23T09:26:03Z
dc.date.issued2021-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2173
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΠερίληψη Η πτυχιακή αυτή εργασία, πραγματεύεται την παιδαγωγική αξιοποίηση της τέχνης της αργυροχρυσοχοΐας στην διδασκαλία των εικαστικών με στόχο την ανάπτυξη των καλλιτεχνικών δεξιοτήτων των παιδιών. Η εργασία ακολουθεί την βασική δομή μίας πτυχιακής εργασίας αποτελούμενη από τα προλογικά μέρη(πρόλογος, περιεχόμενα κλπ), το κυρίως μέρος και την ερευνητική προσέγγιση. Το κάθε μέρος παρουσιάζει τα σημεία-κλειδιά και τις απαραίτητες πληροφορίες που οφείλει να γνωρίζει ο αναγνώστης για να μπορέσει στην συνέχεια να κατανοήσει τις πληροφορίες που θα παρουσιαστούν. Το βασικότερο και κυριότερο μέρος της εργασίας είναι το κυρίως μέρος, το οποίο λόγω του όγκου του έχει χωριστεί σε δύο βασικά, μεγάλα κεφάλαια. Τα κεφάλαια αυτά έχουν υποενότητες οι οποίες παρουσιάζουν λεπτομερώς πληροφορίες για τα διάφορα στοιχεία του εκάστοτε κεφαλαίου. Το πρώτο μεγάλο κεφάλαιο είναι «Η τέχνη και το εργαστήρι του αργυροχρυσοχόου». Σε αυτό το κεφάλαιο θα παρουσιαστούν αναλυτικά όλες οι τεχνικές που αξιοποιούνται από τον τεχνίτη και δημιουργό των κοσμημάτων. Αυτό το ζήτημα θα απασχολήσει το πρώτο μισό του πρώτου κεφαλαίου. Το δεύτερο μισό είναι η παρουσίαση των μερών της οικογενειακής επιχείρησης, η οποία θα βοηθήσει τον αναγνώστη να κατανοήσει καλύτερα τις τεχνικές που αξιοποιούνται κατά τη διάρκεια της δημιουργίας ενός κοσμήματος, καθώς και να γνωρίσει ένα παραδοσιακό εργαστήριο αργυροχρυσοχοΐας μέσα από ένα πλούσιο φωτογραφικό υλικό. Στη συνέχεια θα προχωρήσουμε στο δεύτερο μεγάλο κεφάλαιο, αυτό της Παιδαγωγικής. Σε αυτό το κεφάλαιο θα παρουσιαστούν οι δυνητικές ικανότητες του μαθήματος των εικαστικών και πως αυτές συμβάλουν στην υγιή ενασχόληση των παιδιών με τις τέχνες. Στο δεύτερο μισό του κεφαλαίου θα προσπαθήσουμε να ανακαλύψουμε τους τρόπους διασύνδεσης των τεχνικών που παρουσιάζονται στο πρώτο κεφάλαιο με την παιδαγωγική, μέσω ενός διδακτικού σεναρίου.Preview This thesis debates the pedagogical exploitation of the subtle craft of jewellery creating, in the art class of primary school with the direct target of developing children’s creative abilities. This thesis follows the basic structure pattern of an official university thesis project, with the prological sections (prologue, contents e.tc), the basic section and the scientific research and approach of the subject. Every part is presented through its key-points and the required information that the reader has to obtain, in order to manage to subsequently understand the following contents. The central and most important part of this thesis is the basic section, which due to its enormous containment of information, has been divided into two main chapters. The first chapter is called «The art and workshop of a jeweler». In this chapter, all the techniques utilized by the craftsman and creator, shall be presented. This section shall fulfill only half of the first chapter’s capacity. The other half presents all the functioning stations of the family business, which will be displayed to the reader, in order to better understand the summary of the techniques utilized by the craftsman, when he creates a piece of jewellery and also familiarize themselves with a traditional jewellery workshop, through a rich bank of photo-material. Next we will proceed to the second large chapter, that of Pedagogy. In the second chapter all the possible abilities and opportunities that the primary art class can offer and how all of them can be deployed in the process of the schoolchildren’s involvement with the great arts, will be discussed and presented. In the second half of the last chapter, we will attempt to discover the different bridges that can potentially connect all the different techniques, presented in the first big chapter, with the pedagogical values presented in this one, through a materialized teaching scenario.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectεργαστήριοen_US
dc.subjectεργαλείαen_US
dc.subjectπαιδαγωγικήen_US
dc.subjectδιδασκαλία εικαστικώνen_US
dc.subjectworkshopen_US
dc.subjecttoolsen_US
dc.subjectpedagogyen_US
dc.subjectprimary art classen_US
dc.titleΗ τέχνη του κοσμήματος στην ανάπτυξη των δημιουργικών δεξιοτήτων των μαθητώνen_US
dc.title.alternativeThe art of jewellery crafting in the development at students' creative skillsen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record