Show simple item record

dc.contributor.advisorΜαυροπαλιάς, Τρύφων
dc.contributor.authorΜπέη, Αγαθή
dc.date.accessioned2021-07-28T10:08:59Z
dc.date.available2021-07-28T10:08:59Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2184
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΠΕΡΙΛΗΨΗ Το θέμα της παρούσας εργασίας περιστρέφεται γύρω από το πώς οι νομοθετικές αλλαγές, που έγιναν κατά το διάστημα 1981 -1988 επηρέασαν την εκπαιδευτική πολιτική της Ελλάδας, κυρίως όσον αφορά την πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Σκοπός μας είναι να αναδειχθεί και να γίνει κατανοητό το πως οι εκάστοτε κυβερνήσεις, αλλά και οι εκλεγμένοι Υπουργοί και Υφυπουργοί Παιδείας και Θρησκευμάτων το αναφερόμενο διάστημα αυτό συνέβαλαν στις νομοθετικές αυτές αλλαγές. Εδώ λοιπόν παραθέτονται οι σημαντικότερες νομοθετικές ρυθμίσεις εκείνης της περιόδου έτσι όπως τις κατέγραψε και τις σχολίασε η ΔΟΕ στο Διδασκαλικό Βήμα, δηλαδή το περιοδικό που εκδίδει μηνιαίως για τα μέλη της διδασκαλικής κοινότητας. Παράλληλα , στην αρχή καταγραφής κάθε νομοθετικής αλλαγής παρατίθεται αυτούσια η παράγραφος του νόμου στον οποίο γίνεται αναφορά προς αποφυγή ασαφειών. Οι καταγραφές του θεωρητικού πλαισίου είναι ετήσιες και παρατίθενται με τη μορφή ημερολογίου. Σκοπός αυτού είναι τα γεγονότα να παρουσιάζονται στη χρονική σειρά με την οποία συνέβησαν και να μπορεί ο αναγνώστης/τρια να παρατηρήσει το διάστημα που χρειάστηκε για να συσταθεί κάθε μια από τις νομοθετικές αλλαγές. Οι ημερομηνίες των καταγεγραμμένων γεγονότων είναι λίγα χρόνια μετά την κατάλυση του απολυταρχικού στρατιωτικού καθεστώτος της 21ης Απριλίου, κάτι που πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη μας εφόσον θα παρατηρήσουμε ουσιαστικά μια προσπάθεια ανασυγκρότησης αλλά και ανανέωσης της εκπαιδευτικής Πολιτικής της χώρας σύμφωνα με τα Ευρωπαϊκά δεδομένα.ABSTRACT The subject of the present work revolves around how the legislative changes that took place during the period 1981-1988 affected the educational policy of Greece, mainly concerning primary education. We aim to highlight and understand how the respective governments, but also the elected Ministers and Deputy Ministers of Education and Religions during the mentioned period contributed to these legislative changes. Here are the most important legal regulations of that period as recorded and commented by the DOE in the Didactic Step, a magazine that is being published monthly for the members of the teaching community. At the same time, at the beginning of the recording of each legislative change, the paragraph of the law is referred to, which is mentioned to avoid ambiguities. The theoretical framework entries are annual and are presented in the form of a diary. The purpose of this is to present the facts in the chronological order in which they occurred and to enable the reader to observe the time it took for each of the legislative changes to be instituted. The dates of the recorded events are a few years after the overthrow of the Regime of the Colonels, something that must be taken seriously if we will observe an attempt to restructure and renew the country's educational policy according to European data.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectδιδασκαλική ομοσπονδία Ελλάδος (ΔΟΕ)en_US
dc.subjectανώτατη διοίκηση ενώσεων δημοσίων υπαλλήλων (ΑΔΕΔΥ)en_US
dc.subjectteachers' federation of Greeceen_US
dc.subjectsupreme administration of civil servants associationsen_US
dc.titleΠαρουσίαση των συνεδρίων της ΔΟΕ έτη 1981-1988en_US
dc.title.alternativePresentation of "Teachers' Federation of Greece" Conferences years 1981-1988en_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record