Show simple item record

dc.contributor.advisorΚαμαρούδης, Σταύρος
dc.contributor.authorΚαπώνη, Παναγιώτα
dc.date.accessioned2021-07-28T10:15:31Z
dc.date.available2021-07-28T10:15:31Z
dc.date.issued2021-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2185
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΠερίληψη Η εκμάθηση μιας γλώσσας είναι μια δυναμική κοινωνική δραστηριότητα, όπου οι μαθητές αποκτούν γνώση μέσω της παρατήρησης, της πρακτικής και της εμπειρίας. Στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, η ανάπτυξη και εφαρμογή μιας εθνικής πολιτικής για την εκμάθηση ξένων γλωσσών, έχει μέχρι τώρα ασχοληθεί κυρίως με την πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Λόγω της έλλειψης επαρκών πόρων οι εκπαιδευόμενοι στρέφονται σε ιδιωτικά κέντρα εκμάθησης γλωσσών και φροντιστήρια. Έτσι, δημιουργείται μια προσπάθεια διαφήμισης και προώθησης της εκμάθησης ξένων γλωσσών. Μέσω της διαφήμισης προωθούνται τα ιδιωτικά κέντρα εκμάθησης γλωσσών αλλά και απόκτησης πτυχίων γλωσσών, τα οποία θεωρούνται αποδεικτικά επάρκειας της γλώσσας που έχει διδαχθεί ο εκπαιδευόμενος.Abstract Learning a language is a dynamic social activity where students gain knowledge through observation, practice and experience. In the Greek education system, the development and implementation of a national policy for learning foreign languages, has so far dealt mainly with primary and secondary education. Due to the lack of sufficient resources the trainees turn to private language learning centers and tutoring centers. This creates an effort to advertise and promote language learning. Through advertising, the private language learning centers are promoted as well as the acquisition of language degrees, which are considered proofs of the competence of the language that the trainee has been taught.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectδιαφήμισηen_US
dc.subjectξένες γλώσσεςen_US
dc.subjectεκπαίδευσηen_US
dc.subjectγλωσσομάθεια νέων Ελλήνωνen_US
dc.subjectadvertisementen_US
dc.subjectforeign languagesen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectlanguage learning of young Greeksen_US
dc.titleΔιαφήμιση γλωσσών, από τη θεωρία στην πράξηen_US
dc.title.alternativeLanguage advertising, from theory to practiceen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record