dc.contributor.advisor | Καμαρούδης, Σταύρος | |
dc.contributor.author | Καπώνη, Παναγιώτα | |
dc.date.accessioned | 2021-07-28T10:15:31Z | |
dc.date.available | 2021-07-28T10:15:31Z | |
dc.date.issued | 2021-05 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2185 | |
dc.description | Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | en_US |
dc.description.abstract | Περίληψη
Η εκμάθηση μιας γλώσσας είναι μια δυναμική κοινωνική δραστηριότητα,
όπου οι μαθητές αποκτούν γνώση μέσω της παρατήρησης, της πρακτικής και της
εμπειρίας. Στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, η ανάπτυξη και εφαρμογή μιας
εθνικής πολιτικής για την εκμάθηση ξένων γλωσσών, έχει μέχρι τώρα ασχοληθεί
κυρίως με την πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Λόγω της έλλειψης
επαρκών πόρων οι εκπαιδευόμενοι στρέφονται σε ιδιωτικά κέντρα εκμάθησης
γλωσσών και φροντιστήρια. Έτσι, δημιουργείται μια προσπάθεια διαφήμισης και
προώθησης της εκμάθησης ξένων γλωσσών. Μέσω της διαφήμισης προωθούνται τα
ιδιωτικά κέντρα εκμάθησης γλωσσών αλλά και απόκτησης πτυχίων γλωσσών, τα
οποία θεωρούνται αποδεικτικά επάρκειας της γλώσσας που έχει διδαχθεί ο
εκπαιδευόμενος.Abstract
Learning a language is a dynamic social activity where students gain
knowledge through observation, practice and experience. In the Greek education
system, the development and implementation of a national policy for learning foreign
languages, has so far dealt mainly with primary and secondary education. Due to the
lack of sufficient resources the trainees turn to private language learning centers and
tutoring centers. This creates an effort to advertise and promote language learning.
Through advertising, the private language learning centers are promoted as well as the
acquisition of language degrees, which are considered proofs of the competence of the
language that the trainee has been taught. | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | en_US |
dc.subject | διαφήμιση | en_US |
dc.subject | ξένες γλώσσες | en_US |
dc.subject | εκπαίδευση | en_US |
dc.subject | γλωσσομάθεια νέων Ελλήνων | en_US |
dc.subject | advertisement | en_US |
dc.subject | foreign languages | en_US |
dc.subject | education | en_US |
dc.subject | language learning of young Greeks | en_US |
dc.title | Διαφήμιση γλωσσών, από τη θεωρία στην πράξη | en_US |
dc.title.alternative | Language advertising, from theory to practice | en_US |
dc.type | BSc thesis | en_US |