Show simple item record

dc.contributor.advisorΚαμαρούδης, Σταύρος
dc.contributor.authorΙασωνίδου, Παρθενόπη
dc.date.accessioned2021-07-28T11:40:49Z
dc.date.available2021-07-28T11:40:49Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2191
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΠερίληψη Η παρούσα εργασία αναλύει τη συμβολή της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης της Βέροιας, κυρίως στην ανάπτυξη της φιλαναγνωσίας των πολιτών αλλά και στην παροχή ευκαιριών μάθησης για όλες τις ηλικιακές ομάδες. Αρχικά, γίνεται μία εισαγωγή στο ρόλο των βιβλιοθηκών στην επίτευξη των στόχων τους, ενώ γίνεται λόγος για την αναγνώριση των προσπαθειών της Βιβλιοθήκης της Βέροιας και την απονομή του βραβείου «Πρόσβαση στη Μάθηση/Γνώση» (Access to Learning Award) του Ιδρύματος Bill and Melinda Gates, για το έτος 2010. Στη συνέχεια γίνεται μία απόπειρα θεωρητικής προσέγγισης βασικών εννοιών (της φιλαναγνωσίας και του γλωσσικού εγγραμματισμού) και στους τρόπους με τους οποίους αναπτύσσονται φιλαναγνωστικές συνήθειες. Ακολουθεί μία σύντομη αναφορά στην ιστορία της Βιβλιοθήκης και των κινητών μονάδων της. Έπειτα γίνεται η ανάλυση των προγραμμάτων της με στόχο την καλλιέργεια φιλαναγνωστικών συμπεριφορών, του γλωσσικού εγγραμματισμού και τη [6] δυνατότητα πρόσβασης στη μάθηση (κατά κύριο λόγο στον τομέα των Νέων Τεχνολογιών). Δεν παραλείπονται οι αναφορές σε προγράμματα και πρωτοβουλίες, εν μέσω πανδημίας (Covid19), οι οποίες έχουν ως στόχο τη συνέχιση της γλωσσικής και τεχνολογικής καλλιέργειας των κατοίκων. Αναφέρονται και αναλύονται τα αποτελέσματα μίας προσωπικής έρευνας, μέσω ερωτηματολογίων, που αφορά την άποψη και εμπειρία κατοίκων της πόλης σχετικά με τις παροχές της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης και την αποτελεσματικότητα των εγχειρημάτων της. Τα ευρήματα αυτά, δίνουν σημαντικές απαντήσεις στα ερευνητικά ερωτήματα. Στο τέλος παρουσιάζεται συνοπτικά μία προτεινόμενη διδακτική προσέγγιση με στόχο την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας.Abstract The present work analyzes the contribution of the Public Library of Veria, mainly towards the development of love of reading and, furthermore, towards the access to learning for all ages. Firstly, an introduction is made about the role of libraries in achieving these goals. A reference is also made in regards to the recognition of the “Veria Central Public Library’s” efforts and the “Access to Learning Award” from the Bill & Melinda Gates Foundation given to it for the year 2010. Subsequently, there’s a theoretical approach towards the basic terms (the concept of the love of reading and literacy) and the ways in which one can develop reading habits. Following that, there’s a brief reference on the history of the Central Public Library of Veria. Next an analysis is carried out about the programs that aim to cultivate the love of reading, to develop literacy and to give access to learning (mainly in the field of ICT). References are included, which are related to programs and initiatives, in the midst of a pandemic (Covid19), aiming to continue the linguistic and technological culture of the locals. I refer to and analyze the results of a personal research. It regards to the opinions and experiences of the locals about the benefits of the Central Public Library of Veria and the effectiveness of its projects. These findings provide important answers to the research’s questions. Towards the ending, I present a briefen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectΔημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη της Βέροιαςen_US
dc.subjectφιλαναγνωσίαen_US
dc.subjectπρόσβαση στη μάθησηen_US
dc.subjectγλωσσικός εγγραμματισμόςen_US
dc.subjectΤΠΕen_US
dc.subjectCentral Public Library of Veriaen_US
dc.subjectaimer lireen_US
dc.subjectlove of readingen_US
dc.subjectaccess to learningen_US
dc.subjectliteracyen_US
dc.subjectICTen_US
dc.titleΔημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Βέροιας: Ανοιχτή πύλη πρόσβασης στη μάθηση και συντελεστής ανάπτυξης φιλαναγνωσίαςen_US
dc.title.alternativeThe Public Central Library of Veria: A gateway to access to learning and a factor of developing the love of readingen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record