Show simple item record

dc.contributor.authorΧριστοφορίδου, Αθηνά
dc.date.accessioned2021-12-15T14:45:00Z
dc.date.available2021-12-15T14:45:00Z
dc.date.issued2021-12-06
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2278
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του Διιδρυματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Δημιουργική Γραφή» του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Πρόκειται για μια βιβλιογραφική έρευνα στην οποία αναζητάται ο βαθμός τής συμβολής τής Δημιουργικής Γραφής στην ενίσχυση της αναγνωστικής κατανόησης παιδιών με ή και χωρίς ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Ειδικότερα, εξετάζεται η χρήση της Δημιουργικής Γραφής ως προς τη διαμόρφωση εκπαιδευτικού υλικού στο μάθημα στης Ιστορίας της Ε΄ Δημοτικού. Τέλος, η εργασία αυτή ολοκληρώνεται με μια αναλυτική παρουσίαση προτεινόμενων δημιουργικών δραστηριοτήτων, όπου περιγράφονται οι στόχοι, τα υλικά καθώς και οι μαθησιακές περιοχές στις οποίες η κάθε δραστηριότητα στοχεύει να συμβάλλει.en_US
dc.language.isogren_US
dc.subjectΔημιουργική Γραφή (ΔΓ), Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (ΕΜΔ), ανάγνωση, αναγνωστική κατανόηση, διαμόρφωση εκπαιδευτικού υλικού, δημιουργικές δραστηριότητες, Ιστορία Ε΄ Δημοτικού, Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.en_US
dc.titleΗ χρήση της δημιουργικής γραφής στη διαμόρφωση της ιστορίας (ε΄ δημοτικού) με στόχο την αναγνωστική κατανόηση παιδιών με ή και χωρίς μαθησιακές δυσκολίεςen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record