dc.contributor.author | Χριστοφορίδου, Αθηνά | |
dc.date.accessioned | 2021-12-15T14:45:00Z | |
dc.date.available | 2021-12-15T14:45:00Z | |
dc.date.issued | 2021-12-06 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2278 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του Διιδρυματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Δημιουργική Γραφή» του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Πρόκειται για μια βιβλιογραφική έρευνα στην οποία αναζητάται ο βαθμός τής συμβολής τής Δημιουργικής Γραφής στην ενίσχυση της αναγνωστικής κατανόησης παιδιών με ή και χωρίς ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Ειδικότερα, εξετάζεται η χρήση της Δημιουργικής Γραφής ως προς τη διαμόρφωση εκπαιδευτικού υλικού στο μάθημα στης Ιστορίας της Ε΄ Δημοτικού. Τέλος, η εργασία αυτή ολοκληρώνεται με μια αναλυτική παρουσίαση προτεινόμενων δημιουργικών δραστηριοτήτων, όπου περιγράφονται οι στόχοι, τα υλικά καθώς και οι μαθησιακές περιοχές στις οποίες η κάθε δραστηριότητα στοχεύει να συμβάλλει. | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.subject | Δημιουργική Γραφή (ΔΓ), Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (ΕΜΔ), ανάγνωση, αναγνωστική κατανόηση, διαμόρφωση εκπαιδευτικού υλικού, δημιουργικές δραστηριότητες, Ιστορία Ε΄ Δημοτικού, Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. | en_US |
dc.title | Η χρήση της δημιουργικής γραφής στη διαμόρφωση της ιστορίας (ε΄ δημοτικού) με στόχο την αναγνωστική κατανόηση παιδιών με ή και χωρίς μαθησιακές δυσκολίες | en_US |