Η χρήση της δημιουργικής γραφής στη διαμόρφωση της ιστορίας (ε΄ δημοτικού) με στόχο την αναγνωστική κατανόηση παιδιών με ή και χωρίς μαθησιακές δυσκολίες
Abstract
Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του Διιδρυματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Δημιουργική Γραφή» του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Πρόκειται για μια βιβλιογραφική έρευνα στην οποία αναζητάται ο βαθμός τής συμβολής τής Δημιουργικής Γραφής στην ενίσχυση της αναγνωστικής κατανόησης παιδιών με ή και χωρίς ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Ειδικότερα, εξετάζεται η χρήση της Δημιουργικής Γραφής ως προς τη διαμόρφωση εκπαιδευτικού υλικού στο μάθημα στης Ιστορίας της Ε΄ Δημοτικού. Τέλος, η εργασία αυτή ολοκληρώνεται με μια αναλυτική παρουσίαση προτεινόμενων δημιουργικών δραστηριοτήτων, όπου περιγράφονται οι στόχοι, τα υλικά καθώς και οι μαθησιακές περιοχές στις οποίες η κάθε δραστηριότητα στοχεύει να συμβάλλει.