Ψηφιακά μέσα στην εκπαίδευση της μελισσοκομικής
Abstract
Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τα ευεργετικά αποτελέσματα των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση. Πιο, συγκεκριμένα εστιάζει στον τομέα της μελισσοκομικής ως γνωστικού αντικειμένου και αντικειμένου μάθησης που ενσωματώνει στους κόλπους τις Τ.Π.Ε.
Τα πλέον διαδεδομένα ψηφιακά μέσα στη μελισσοκομική αποτελούν η ψηφιακή αφήγηση, η εικονική πραγματικότητα και η επαυξημένη πραγματικότητα. Με εξαίρεση την ψηφιακή αφήγηση, στα υπόλοιπα μέσα υπάρχει δρόμος να διανυθεί από πλευράς ελληνικής πραγματικότητας. Πρόκειται για ένα κενό, τόσο σε πρακτικό όσο και σε θεωρητικό επίπεδο, το οποίο η διπλωματική εργασία εντοπίζει και συνθέτει «πρωτότυπη» ιστοσελίδα, η οποία στοχεύει στην εκπαίδευση ενηλίκων
Λέξεις-κλειδί: μελισσοκομική, Τ.Π.Ε., ψηφιακά μέσα, ψηφιακή αφήγηση, εικονική πραγματικότητα, επαυξημένη πραγματικότητα, εκπαίδευση ενηλίκων.___________________________________________
This thesis investigates the advantages of education which incorporates I.C.T. Especially, investigates the use of I.C.T. in bee-keeping.
Empirically it has been proved that the most common digital means are digital storytelling, virtual reality and augmented reality. Apart from digital storytelling, uses of virtual and augmented reality case studies are not found in literature concerning beekeeping in Greece. This thesis also deals with the creation of an “innovative” website which targets in the education of adults.
Key-word: Bee-keeping, I.C.T., digital means, digital storytelling, virtual reality, augmented reality, education of adults.