Show simple item record

dc.contributor.advisorΤριαντάρη, Σωτηρία
dc.contributor.authorΣουλιάρα, Ευθυμία
dc.contributor.authorSouliara, Efthymia
dc.date.accessioned2022-03-14T11:51:35Z
dc.date.available2022-03-14T11:51:35Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2395
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση στη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού-Διαμεσολάβησηen_US
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εξεταστεί εάν η Σχολική Διαμεσολάβηση δύναται να αποτελεί έναν αποτελεσματικό τρόπο αντιμετώπισης του φαινόμενου του Σχολικού Εκφοβισμού στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Αναλυτικότερα, αφού παρατεθούν βιβλιογραφικά δεδομένα, αναφορικά με τις δύο έννοιες, θα επιχειρηθεί να διερευνηθεί η αντίληψη των εκπαιδευτικών σχετικά με αυτές, καθώς και το επίπεδο γνώσεων που διαθέτουν ως προς αυτές. Για την πραγματοποίηση της παρούσας ερευνητικής εργασίας χρησιμοποιήθηκε το ερευνητικό εργαλείο του ερωτηματολογίου. Πιο συγκεκριμένα, ερωτήθηκαν 100 άτομα, τα οποία εργάζονται ως εκπαιδευτικοί σε σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Τα αποτελέσματα δείχνουν τις στάσεις, τις αντιλήψεις αλλά και τις γνώσεις τους αναφορικά με αυτά τα ζητήματα. Τέλος, θα ακολουθήσει συζήτηση των αποτελεσμάτων, αλλά και προτάσεις για μελλοντική έρευνα.________________________________The aim of this study is to examine whether School Mediation can be an effective way of tackling the phenomenon of School Bullying in Primary Education. More specifically, after citing bibliographic data, regarding the two concepts, will be made an attempt to investigate the perception of teachers about them, as well as the level of knowledge they have regarding them. The research tool of the questionnaire was used to carry out the present research work More specifically, 100 people were interviewed, who work as teachers in schools of Primary Education in Greece. The results show their attitudes, perceptions and knowledge regarding these issues. Finally, there is a discussion of the results, as well as proposals for future expansion.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectσχολική διαμεσολάβησηen_US
dc.subjectσχολικός εκφοβισμόςen_US
dc.subjectschool mediationen_US
dc.subjectschool bullyingen_US
dc.titleΗ Σχολική Διαμεσολάβηση ως επικοινωνιακή διαδικασία στην αντιμετώπιση του bullying στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευσηen_US
dc.title.alternativeSchool Mediation as a communication process in dealing with bullying in Primary Educationen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record