dc.description.abstract | Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εξεταστεί εάν η Σχολική Διαμεσολάβηση δύναται
να αποτελεί έναν αποτελεσματικό τρόπο αντιμετώπισης του φαινόμενου του Σχολικού
Εκφοβισμού στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Αναλυτικότερα, αφού παρατεθούν
βιβλιογραφικά δεδομένα, αναφορικά με τις δύο έννοιες, θα επιχειρηθεί να διερευνηθεί η
αντίληψη των εκπαιδευτικών σχετικά με αυτές, καθώς και το επίπεδο γνώσεων που
διαθέτουν ως προς αυτές.
Για την πραγματοποίηση της παρούσας ερευνητικής εργασίας χρησιμοποιήθηκε το
ερευνητικό εργαλείο του ερωτηματολογίου. Πιο συγκεκριμένα, ερωτήθηκαν 100 άτομα,
τα οποία εργάζονται ως εκπαιδευτικοί σε σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας
Εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Τα αποτελέσματα δείχνουν τις στάσεις, τις αντιλήψεις αλλά
και τις γνώσεις τους αναφορικά με αυτά τα ζητήματα. Τέλος, θα ακολουθήσει συζήτηση
των αποτελεσμάτων, αλλά και προτάσεις για μελλοντική έρευνα.________________________________The aim of this study is to examine whether School Mediation can be an effective way of
tackling the phenomenon of School Bullying in Primary Education. More specifically, after
citing bibliographic data, regarding the two concepts, will be made an attempt to investigate
the perception of teachers about them, as well as the level of knowledge they have regarding
them.
The research tool of the questionnaire was used to carry out the present research work More
specifically, 100 people were interviewed, who work as teachers in schools of Primary
Education in Greece. The results show their attitudes, perceptions and knowledge regarding
these issues. Finally, there is a discussion of the results, as well as proposals for future
expansion. | en_US |