Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαπαδοπούλου, Πηνελόπη
dc.contributor.authorΒερικούκη, Θεοδώρα
dc.contributor.authorVerikouki, Theodora
dc.date.accessioned2022-04-12T12:44:41Z
dc.date.available2022-04-12T12:44:41Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2536
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Παιδαγωγική και Νέες Τεχνολογίεςen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα έρευνα μελέτησε τη συμβολή της ψηφιακής αφήγησης στην κατανόηση της έννοιας της βιοποικιλότητας από μαθητές νηπιαγωγείου. Για τις ανάγκες της έρευνας η ερευνήτρια δημιούργησε βίντεο με τη βοήθεια της γλώσσας προγραμματισμού Scratch, ενώ για τη συλλογή των δεδομένων πραγματοποιήθηκαν ημιδομημένες συνεντεύξεις. Οι συμμετέχοντες, αφού απάντησαν σε κάποιες ερωτήσεις σχετικές με το θέμα, παρακολούθησαν βίντεο με αφήγηση και απάντησαν στις ερωτήσεις που τους έθεταν κάθε φορά οι ήρωες της ιστορίας. Έπειτα, απάντησαν ξανά στις αρχικές ερωτήσεις της ερευνήτριας, διαδικασία η οποία επαναλήφθηκε για τρίτη φορά μετά από 17 ημέρες. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι μαθητές φάνηκε να αντιλήφθηκαν ότι επάνω στη γη ζουν κι άλλοι οργανισμοί, τόσο ζώα όσο και φυτά, οι οποίοι αλληλεξαρτώνται. Ακόμη, αναλογίστηκαν τις συνέπειες ορισμένων ανθρώπινων ενεργειών (κυνήγι, ψάρεμα, πυρκαγιά) στη μείωση του πληθυσμού συγκεκριμένων ζώων και πρότειναν αντίστοιχες λύσεις.________________________________________________________________________The present study examined the contribution of digital storytelling to the understanding of the concept of biodiversity by kindergarten students. For the needs of the research, the researcher created videos with the help of the programming language Scratch, while semi-structured interviews were conducted for the data collection. The participants, after answering some questions related to the topic, watched narrative videos and answered the questions that the heroes asked them each time. They then answered the researcher's initial questions again, a process which was repeated a third time after 17 days. The results showed that the students seemed to realize that other organisms live on earth, both animals and plants, organisms that are interdependent. They also considered the consequences of human activity (hunting, fishing, fire) in reducing the population of specific animals and proposed appropriate solutions.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectψηφιακή αφήγησηen_US
dc.subjectβιοποικιλότηταen_US
dc.subjectνηπιαγωγείοen_US
dc.subjectμείωση πληθυσμού ζώων και φυτώνen_US
dc.subjectdigital storytellingen_US
dc.subjectbiodiversityen_US
dc.subjectkindergartenen_US
dc.subjectanimal and plant population reductionen_US
dc.titleΗ χρήση της ψηφιακής αφήγησης ως μέσο κατανόησης της εννοίας της βιοποικιλότητας από παιδιά νηπιαγωγείουen_US
dc.title.alternativeThe use of digital storytelling as a means of understanding the motion of biodiversity in kindergarten studentsen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record