Show simple item record

dc.contributor.advisorΓκιαούρη, Στεργιανή
dc.contributor.authorΚερίμι, Ναγιάντα
dc.contributor.authorQerimi, Najada
dc.date.accessioned2022-05-03T09:20:11Z
dc.date.available2022-05-03T09:20:11Z
dc.date.issued2021-09
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2596
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα ερευνητική εργασία επιχειρεί να προσεγγίσει και να διερευνήσει τα θέματα που αφορούν τη Σεξουαλικότητα και τη Σεξουαλική Αγωγή εν γένει στο σύγχρονο Ελληνικό Σχολείο. Στόχος της δικής μας έρευνας ήταν να διερευνηθεί η ετοιμότητα των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στα θέματα που αφορούν το σεξουαλικό προσανατολισμό και την ταυτότητα φύλου στα παιδιά της σχολικής ηλικίας. Αρχικά, επιχειρήθηκε να γίνει μια παρουσίαση της μελέτης μας για τη σεξουαλικότητα, τη Σεξουαλική Αγωγή και της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα και πώς αυτά τα ζητήματα εντάσσονται στην εκπαιδευτική διαδικασία του Ελληνικού σχολείου. Επίσης, μελετήθηκαν ζητήματα όπως είναι η ομοφοβία, ο εκφοβισμός στον σχολικό χώρο και η παιδική σεξουαλική κακοποίηση. Η έρευνά μας αφορούσε εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τις απόψεις τους, την ετοιμότητα και την επιμόρφωσή τους σε ζητήματα σεξουαλικής αγωγής. Τα στοιχεία που προέκυψαν ήταν θετικά και φαίνεται ότι το πεδίο για τη σεξουαλική αγωγή ωριμάζει και υπάρχει θέληση για την ένταξή της από την πλευρά των εκπαιδευτικών με την τελική απόφαση να την έχει η πολιτεία. Όσον αφορά τα θέματα που σχετίζονται με την ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα, οι εκπαιδευτικοί εμφανίζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον να επιμορφωθούν και να τα εντάξουν στην εκπαιδευτική διαδικασία. Είναι σημαντικό να ενταχθούν άμεσα τα ζητήματα αυτά στην τάξη, καθώς πολλά παιδιά δέχονται εκφοβισμό για τη διαφορετικότητά τους.________________________________________________________________________________________The present research paper attempts to approach and explore the issues concerning sexuality and sexual education in general in the contemporary Greek School. The aim of our research was to investigate the readiness of primary school teachers on issues related to sexual orientation and gender identity in school-age children. First, an attempt was made to present our study on sexuality, sexual education and the LGBTQ+ community and how these issues are integrated into the educational process of the Greek school. Issues such as homophobia, bullying in schools and child sexual abuse were also studied. Our survey asked primary school teachers about their views, preparedness and training on sex education issues. The data that emerged were positive and it seems that the field of sex education is maturing and there is a will for its inclusion on the part of teachers, with the final decision being made by the state. Regarding issues related to the LGBTQ+ community, teachers are particularly interested in training and integrating them into the educational process. It is important to integrate these issues directly into the classroom, as many children are bullied for being different.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectσεξουαλική αγωγήen_US
dc.subjectσεξουαλικός προσανατολισμόςen_US
dc.subjectταυτότητα φύλουen_US
dc.subjectπρωτοβάθμια εκπαίδευσηen_US
dc.subjectsexual educationen_US
dc.subjectsexual orientationen_US
dc.subjectgender identityen_US
dc.subjectprimary educationen_US
dc.titleΗ διερεύνηση της ετοιμότητας των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε θέματα σεξουαλικού προσανατολισμού και ταυτότητας φύλου των παιδιών σχολικής ηλικίαςen_US
dc.title.alternativeInvestigating the readiness of primary school teachers on issues of sexual orientation and gender identity of school - age childrenen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record