Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαπαδοπούλου, Πηνελόπη
dc.contributor.authorΠαπαδοπούλου Δημητριάδου, Λουκία
dc.contributor.authorPapadopoulou Dimitriadou, Loukia
dc.date.accessioned2022-05-03T09:51:19Z
dc.date.available2022-05-03T09:51:19Z
dc.date.issued2021-06
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2598
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει σαν σκοπό να μελετήσει τη σύνδεση της επαφής με τη φύση με τη μαθησιακή ανάπτυξη των παιδιών και την προσωπική τους εξέλιξη μέσα από τα βιώματα στο φυσικό περιβάλλον. Αντικείμενο μελέτης είναι και η δυναμική της κοινότητας των παιδιών, των γονέων και των εκπαιδευτικών ενός σχολείου. Η περίπτωση που ερευνάται αφορά σε ένα δημοτικό σχολείο στη Θεσσαλονίκη, το οποίο έχει περιβαλλοντικό προσανατολισμό. Η συλλογή των δεδομένων της έρευνας έγινε με τη διεξαγωγή συνεντεύξεων με μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς της σχολικής κοινότητας. Τα δεδομένα αναλύθηκαν με τη χρήση της Θεματικής Ανάλυσης και τα ευρήματα της έρευνας έδειξαν ότι στο συγκεκριμένο σχολείο δίνεται έμφαση στην απόκτηση θετικών βιωμάτων στη φύση και στην καλλιέργεια στάσεων και δεξιοτήτων μέσα από την πράξη και την εμπειρία.__________________________________________________________________________The purpose of this research is to investigate the connection between nature and children’s learning development, as well as their personal evolution through experiences in the natural habitat. Part of the research is also the dynamic of the pupil-parent-teacher school community. The case study is about a primary school with environmental orientation in Thessaloniki. The data collection of the research was conducted through interviews with some of the school’s community pupils, parents and educators. Thematic Analysis was used as a data analysis method and the results of the research have shown that at this particular school, emphasis is given on acquiring positive experiences in nature and on cultivating skills and principles through experiential learning,en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectβιωματική εκπαίδευσηen_US
dc.subjectφύσηen_US
dc.subjectκοινότηταen_US
dc.subjectexperiential learningen_US
dc.subjectnatureen_US
dc.subjectcommunityen_US
dc.titleΔιερεύνηση των απόψεων της εκπαιδευτικής κοινότητας ενός σχολείου με περιβαλλοντικό προσανατολισμό για τα κύρια παιδαγωγικά του χαρακτηριστικάen_US
dc.title.alternativeExploring the views of the educational community of an eco-school in terms of it's pedagogical characteristicsen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record