dc.contributor.advisor | Παπαδοπούλου, Πηνελόπη | |
dc.contributor.author | Παπαδοπούλου Δημητριάδου, Λουκία | |
dc.contributor.author | Papadopoulou Dimitriadou, Loukia | |
dc.date.accessioned | 2022-05-03T09:51:19Z | |
dc.date.available | 2022-05-03T09:51:19Z | |
dc.date.issued | 2021-06 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2598 | |
dc.description | Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | en_US |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία έχει σαν σκοπό να μελετήσει τη σύνδεση της επαφής με τη φύση με τη μαθησιακή ανάπτυξη των παιδιών και την προσωπική τους εξέλιξη μέσα από τα βιώματα στο φυσικό περιβάλλον. Αντικείμενο μελέτης είναι και η δυναμική της κοινότητας των παιδιών, των γονέων και των εκπαιδευτικών ενός σχολείου. Η περίπτωση που ερευνάται αφορά σε ένα δημοτικό σχολείο στη Θεσσαλονίκη, το οποίο έχει περιβαλλοντικό προσανατολισμό. Η συλλογή των δεδομένων της έρευνας έγινε με τη διεξαγωγή συνεντεύξεων με μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς της σχολικής κοινότητας. Τα δεδομένα αναλύθηκαν με τη χρήση της Θεματικής Ανάλυσης και τα ευρήματα της έρευνας έδειξαν ότι στο συγκεκριμένο σχολείο δίνεται έμφαση στην απόκτηση θετικών βιωμάτων στη φύση και στην καλλιέργεια στάσεων και δεξιοτήτων μέσα από την πράξη και την εμπειρία.__________________________________________________________________________The purpose of this research is to investigate the connection between nature and children’s learning development, as well as their personal evolution through experiences in the natural habitat. Part of the research is also the dynamic of the pupil-parent-teacher school community. The case study is about a primary school with environmental orientation in Thessaloniki. The data collection of the research was conducted through interviews with some of the school’s community pupils, parents and educators. Thematic Analysis was used as a data analysis method and the results of the research have shown that at this particular school, emphasis is given on acquiring positive experiences in nature and on cultivating skills and principles through experiential learning, | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | en_US |
dc.subject | βιωματική εκπαίδευση | en_US |
dc.subject | φύση | en_US |
dc.subject | κοινότητα | en_US |
dc.subject | experiential learning | en_US |
dc.subject | nature | en_US |
dc.subject | community | en_US |
dc.title | Διερεύνηση των απόψεων της εκπαιδευτικής κοινότητας ενός σχολείου με περιβαλλοντικό προσανατολισμό για τα κύρια παιδαγωγικά του χαρακτηριστικά | en_US |
dc.title.alternative | Exploring the views of the educational community of an eco-school in terms of it's pedagogical characteristics | en_US |
dc.type | BSc thesis | en_US |