• Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • Ιδρυματικό Καταθετήριο
    • Τμήμα Πληροφορικής
    • Μεταπτυχιακές Εργασίες ΔΠΜΣ «Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες»
    • View Item
    •   DSpace Home
    • Ιδρυματικό Καταθετήριο
    • Τμήμα Πληροφορικής
    • Μεταπτυχιακές Εργασίες ΔΠΜΣ «Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες»
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Αποτίμηση του εύρους των δεξιοτήτων και των γνώσεων μαθητών 15 ετών στην κατανόηση κειμένου, τα μαθηματικά και τις φυσικές επιστήμες μέσω του Διεθνούς Προγράμματος PISA του ΟΟΣΑ.

    Thumbnail
    View/Open
    Γράβας, Κωνσταντίνος.pdf (5.924Mb)
    Date
    2022-04
    Author
    Γράβας, Κωνσταντίνος
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρούσα εργασία στοχεύει να κάνει μια παρουσίαση της αποτίμηση του εύρους των δεξιοτήτων και των γνώσεων μαθητών 15 ετών στην Κατανόηση Κειμένου, τα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες μέσω του Διεθνούς Προγράμματος PISA του ΟΟΣΑ. Παρουσιάζει το παγκόσμιο πρόγραμμα PISA αναδεικνύοντας τις πτυχές του. Αναλύει τις έννοιες του γραμματισμού των τριών βασικών εξεταζόμενων μαθημάτων. Παρουσιάζονται θέματα προηγούμενων κύκλων, αναλύεται η πρόκληση της εξέτασης των μαθηματικών με τη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή και γίνεται παρουσίαση της εφαρμογής που χρησιμοποιεί το PISA για την εξέταση. Αναλύονται οι επιδόσεις των Ελλήνων μαθητών και των ομότιμων τους στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Τέλος μέσα από ερωτηματολόγιο αποτυπώνει τα επίπεδα συμφωνίας ή διαφωνίας εκπαιδευτικών από όλη τη Ελλάδα σε σχέση με το πρόγραμμα PISA και το ενδεχόμενο ενός αντίστοιχου προγράμματος σε εθνικό επίπεδο. This paper presents the range of assessment of 15-year-old students' skills and knowledge in reading, mathematics, and science by the OECD's international program PISA. Introduces the global PISA program and highlights its aspects. Analyzes the concepts of reading literacy for the three major subjects studied. Topics from previous cycles are presented, the challenge of testing mathematics using a computer is examined and presents PISA’s application used for testing. The performance of Greek students and their peers in the European Union is analyzed. Finally, questions are used to reflect the degree of approval or disapproval of teachers from all over Greece regarding the PISA program and the possibility of a corresponding program at the national level.
    URI
    https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2743
    Collections
    • Μεταπτυχιακές Εργασίες ΔΠΜΣ «Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες»

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Χρήσιμα

    Έντυπα παράδοσηςΔιδακτορικής ΔιατριβήςΜεταπτυχιακής Διπλ. ΕργασίαςΠτυχιακής/Διπλωματικής ΕργασίαςΟδηγίες κατάθεσης εργασιών

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV