dc.contributor.advisor | Γρίβα, Ελένη | |
dc.contributor.author | Μελιοπούλου, Μαρία | |
dc.contributor.author | Meliopoulou, Maria | |
dc.date.accessioned | 2022-09-28T08:27:53Z | |
dc.date.available | 2022-09-28T08:27:53Z | |
dc.date.issued | 2022-06 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2833 | |
dc.description | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής με Νέες Τεχνολογίες | en_US |
dc.description.abstract | Η παρούσα μελέτη εστιάζει στη διαδικασία εισαγωγής και υλοποίησης μίας πειραματικής εφαρμογής σε παιδιά πρώιμης παιδικής ηλικίας με στόχο την ευαισθητοποίησή τους σε θέματα διαφορετικότητας μέσα σε ένα παιγνιώδες υποστηρικτικό περιβάλλον μάθησης. Το πρόγραμμα διεξήχθη σε δύο φάσεις. Στην πρώτη και κύρια φάση, για τις ανάγκες του πειραματικού προγράμματος, υλοποιήθηκαν είκοσι (20) διδακτικές παρεμβάσεις σε δείγμα δεκαέξι (16) νηπίων που φιλοξενούνταν στον Β΄ Παιδικό Σταθμό του Δήμου Βέροιας, από τον Μάρτιο έως τον Μάιο του σχολικού έτους 2021-2022. Στη δεύτερη φάση πραγματοποιήθηκε η αξιολόγηση της παρέμβασης, η οποία ανέδειξε τις θετικές επιδράσεις της εφαρμογής της στη διαπολιτισμική επίγνωση και ευαισθητοποίηση των νηπίων μέσω παιγνιωδών και βιωματικού τύπου δράσεων.________________________________________________________________________________________________________________________This study focuses on the process of introducing and implementing an experimental application to early childhood children with the aim of raising their awareness of diversity issues in a playful supportive learning environment. The program was conducted in two phases. In the first and main phase, for the needs of the experimental program, twenty (20) didactic interventions were implemented in a sample of sixteen (16) infants who were hosted at the Kindergarten of the Municipality of Veria, from March to May of the school year 2021-2022. The second phase was the evaluation of the intervention, which highlighted the positive effects of its application on intercultural awareness and consciousness of infants through playful and experiential actions. | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | en_US |
dc.subject | παιδιά πρώιμης παιδικής ηλικίας | en_US |
dc.subject | διαφορετικότητα | en_US |
dc.subject | διαπολιτισμική επίγνωση και ευαισθητοποίηση | en_US |
dc.subject | θετικές επιδράσεις | en_US |
dc.subject | early childhood | en_US |
dc.subject | diversity | en_US |
dc.subject | intercultural awareness and consciousness | en_US |
dc.subject | positive effects | en_US |
dc.title | «Δεν είσαι διαφορετικός, είσαι .......ξεχωριστός!» Ένα πρόγραμμα διαπολιτισμικής ευαισθητοποίησης για παιδιά πρώιμης παιδικής ηλικίας | en_US |
dc.title.alternative | "You are not different, you are ...... a special person!" An intercultural awareness program for early childhood children | en_US |
dc.type | MSc thesis | en_US |