Show simple item record

dc.contributor.advisorΓρίβα, Ελένη
dc.contributor.authorΜελιοπούλου, Μαρία
dc.contributor.authorMeliopoulou, Maria
dc.date.accessioned2022-09-28T08:27:53Z
dc.date.available2022-09-28T08:27:53Z
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2833
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής με Νέες Τεχνολογίεςen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη εστιάζει στη διαδικασία εισαγωγής και υλοποίησης μίας πειραματικής εφαρμογής σε παιδιά πρώιμης παιδικής ηλικίας με στόχο την ευαισθητοποίησή τους σε θέματα διαφορετικότητας μέσα σε ένα παιγνιώδες υποστηρικτικό περιβάλλον μάθησης. Το πρόγραμμα διεξήχθη σε δύο φάσεις. Στην πρώτη και κύρια φάση, για τις ανάγκες του πειραματικού προγράμματος, υλοποιήθηκαν είκοσι (20) διδακτικές παρεμβάσεις σε δείγμα δεκαέξι (16) νηπίων που φιλοξενούνταν στον Β΄ Παιδικό Σταθμό του Δήμου Βέροιας, από τον Μάρτιο έως τον Μάιο του σχολικού έτους 2021-2022. Στη δεύτερη φάση πραγματοποιήθηκε η αξιολόγηση της παρέμβασης, η οποία ανέδειξε τις θετικές επιδράσεις της εφαρμογής της στη διαπολιτισμική επίγνωση και ευαισθητοποίηση των νηπίων μέσω παιγνιωδών και βιωματικού τύπου δράσεων.________________________________________________________________________________________________________________________This study focuses on the process of introducing and implementing an experimental application to early childhood children with the aim of raising their awareness of diversity issues in a playful supportive learning environment. The program was conducted in two phases. In the first and main phase, for the needs of the experimental program, twenty (20) didactic interventions were implemented in a sample of sixteen (16) infants who were hosted at the Kindergarten of the Municipality of Veria, from March to May of the school year 2021-2022. The second phase was the evaluation of the intervention, which highlighted the positive effects of its application on intercultural awareness and consciousness of infants through playful and experiential actions.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectπαιδιά πρώιμης παιδικής ηλικίαςen_US
dc.subjectδιαφορετικότηταen_US
dc.subjectδιαπολιτισμική επίγνωση και ευαισθητοποίησηen_US
dc.subjectθετικές επιδράσειςen_US
dc.subjectearly childhooden_US
dc.subjectdiversityen_US
dc.subjectintercultural awareness and consciousnessen_US
dc.subjectpositive effectsen_US
dc.title«Δεν είσαι διαφορετικός, είσαι .......ξεχωριστός!» Ένα πρόγραμμα διαπολιτισμικής ευαισθητοποίησης για παιδιά πρώιμης παιδικής ηλικίαςen_US
dc.title.alternative"You are not different, you are ...... a special person!" An intercultural awareness program for early childhood childrenen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record