Show simple item record

dc.contributor.advisorΜπράτιτσης, Θαρρενός
dc.contributor.authorΜαλεγανέα, Ραφαέλα
dc.contributor.authorMaleganea, Rafaela
dc.date.accessioned2022-09-28T10:58:38Z
dc.date.available2022-09-28T10:58:38Z
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2835
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες, το Περιβάλλον και την Τεχνολογίαen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία πραγματεύεται τη δυναμική των ψηφιακών ιστοριών στην εκπαιδευτική πράξη, εξετάζοντας συγκεκριμένα την επίδραση μιας ψηφιακής ιστορίας με θέμα τις δασικές πυρκαγιές στην καλλιέργεια περιβαλλοντικής ενσυναίσθησης στους μαθητές του Δημοτικού. Αρχικά, παρατίθεται ένα θεωρητικό υπόβαθρο για την αφήγηση και την ψηφιακή αφήγηση και στη συνέχεια αναλύεται η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση ως μέρος του παρόντος Προγράμματος Σπουδών του Δημοτικού σχολείου. Ακολουθεί μια αναφορά στο δάσος και στα δασικά οικοσυστήματα και ορίζεται η περιβαλλοντική ενσυναίσθηση. Έπειτα παρουσιάζεται μια σειρά δραστηριοτήτων προς εφαρμογή και συλλέγονται δεδομένα με την τήρηση ημερολογίου παρατήρησης αλλά και με την αξιοποίηση του καταιγισμού ιδεών και του χάρτη ενσυναίσθησης. Τα δεδομένα αναλύονται, ώστε να απαντηθούν τα ερευνητικά ερωτήματα και παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που προέκυψαν. Στο τέλος προτείνονται βελτιώσεις για μελλοντική εφαρμογή της ψηφιακής αφήγησης οι οποίες βασίζονται στους περιορισμούς που διαπιστώθηκαν._____________________________________________________________________________________________________________________This master thesis deals with the dynamics of digital stories in educational practice, specifically by examining the impact of a digital story on forest fires in the cultivation of environmental empathy in primary school students. First, a theoretical background for storytelling and digital storytelling is presented and then Environmental Education is analyzed as a part of the Primary School Curriculum. Afterwards, forest and forest ecosystems are studied and the meaning of environmental empathy is defined according to the bibliography in this theme. Then a series of activities are developed to be implemented and data are collected by keeping an observation diary but also by utilizing brainstorming and empathy maps. The data are analyzed to answer the research questions and the conclusions are presented. Finally, improvements are proposed for future application of digital stories based on the research limitations.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectψηφιακή αφήγησηen_US
dc.subjectπεριβαλλοντική εκπαίδευσηen_US
dc.subjectδασικό οικοσύστημα (δάσος)en_US
dc.subjectπεριβαλλοντική ενσυναίσθησηen_US
dc.subjectdigital storytellingen_US
dc.subjectenvironmental educationen_US
dc.subjectforest ecosystem (forest)en_US
dc.subjectenvironmental empathyen_US
dc.titleΑνάπτυξη περιβαλλοντικής ενσυναίσθησης μέσω ψηφιακής αφήγησης στο δημοτικόen_US
dc.title.alternativeDeveloping environmental empathy through digital storytelling in Primary educationen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record