Show simple item record

dc.contributor.advisorΒάσιου, Αικατερίνη
dc.contributor.authorΠαπανδρέου, Αικατερίνη
dc.contributor.authorPapandreou, Aikaterini
dc.date.accessioned2022-10-12T08:19:15Z
dc.date.available2022-10-12T08:19:15Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2899
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΗ πανδημία του κορωνοϊού έφερε ως αποτέλεσμα αυστηρά περιοριστικά μέτρα και τελικά τον εγκλεισμό των ατόμων. Η ψυχική υγεία των ατόμων και κυρίως των φοιτητών/ριων, οι οποίοι ανήκουν σε μια ευαίσθητη ηλικιακή ομάδα της αναδυόμενης ενηλικίωσης, διαταράσσεται εξαιτίας διαφόρων ζητημάτων και αλλαγών που επέρχονται στη ζωή τους. Η παρούσα μελέτη ερευνά την επίδραση που είχε αυτή η κατάσταση στην καθημερινή ζωή των φοιτητών και φοιτητριών σε ένα διάστημα έξαρσης του COVID-19 και εστιάζει στην ψυχική υγεία, το άγχος και την κοινωνική υποστήριξη που δέχτηκαν. Η μελέτη επικεντρώθηκε στα παραπάνω ζητήματα για να διαπιστωθεί ο βαθμός κατά τον οποίο έχουν επηρεαστεί οι νέοι. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι φοιτητές/ριες νοιώθουν τόσο θετικά, όσο και αρνητικά συναισθήματα, όμως δε φαίνεται να καταβάλλονται ψυχικά, αφού η κοινωνική στήριξη που λαμβάνουν βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα. Συμπερασματικά, η κοινωνική στήριξη διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο για την ψυχική ανθεκτικότητα των νέων και συνακόλουθα για την αντιμετώπιση των προβλημάτων και τη ρύθμιση των συναισθημάτων τους.____________________________________________________________________________________________________________________________The coronavirus pandemic resulted in severely restrictive measures and eventually the exclusion of individuals. The mental health of individuals and especially of students, who belong to a sensitive age group of emerging adulthood, is disturbed due to various issues and changes that occur in their lives. The present study investigates the impact that this situation had on the daily lives of students in a period of COVID-19 outbreak and focuses on the mental health, stress and social support they received. The study focused on the above issues to determine the extent to which young people have been affected. The results of the research showed that students feel both positive and negative emotions, but they do not seem to be paid mentally, since the social support they receive is at a high level. In conclusion, social support plays a key role in the mental resilience of young people and consequently in dealing with problems and regulating their emotions.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectψυχική υγείαen_US
dc.subjectάγχοςen_US
dc.subjectκοινωνική υποστήριξηen_US
dc.subjectψυχική ανθεκτικότηταen_US
dc.subjectcovid-19en_US
dc.subjectmental healthen_US
dc.subjectstressen_US
dc.subjectsocial supporten_US
dc.subjectmental toleranceen_US
dc.titleΚοινωνική εγγύτητα, άγχος και ψυχική ανθεκτικότητα φοιτητών/τριών την εποχή του COVID-19en_US
dc.title.alternativeSocial proximity, stress and mental resilience of students during the COVID-19 eraen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record