Show simple item record

dc.contributor.advisorΜαυροπαλιάς, Τρύφων
dc.contributor.authorΠαπαδοπούλου, Βασιλική Μαρία
dc.contributor.authorPapadopoulou, Vasiliki Maria
dc.date.accessioned2022-10-12T08:34:51Z
dc.date.available2022-10-12T08:34:51Z
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2901
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία αφορά την διερεύνηση των βασικών αναγκών που πρέπει να κατέχουν οι εκπαιδευτικοί με στόχο την αρτιότερη υποστήριξη και ένταξη των μαθητών/τριών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες στο πλαίσιο του σχολείου. Η εργασία εκπονήθηκε από τη φοιτήτρια Παπαδοπούλου Βασιλική-Μαρία με την βοήθεια του κ. Τρύφωνα Μαυροπαλιά. Το πρώτο μέρος αφορά την θεωρητική τεκμηρίωση και την αποσαφήνιση βασικών όρων που αφορούν την ομαλή ένταξη των μαθητών με Επιπρόσθετα το επόμενο μέρος της εργασίας αφορά το ερευνητικό μέρος όπου πραγματοποιήθηκε μια έρευνα, τα αποτελέσματα της οποίας αναλύονται στη συνέχεια. Το δείγμα αποτελούν 46 εκπαιδευτικοί του Νομού Κοζάνης. Διανεμήθηκαν ερωτηματολόγια τα οποία συμπληρώθηκαν ανώνυμα και έπειτα αναλύθηκαν με SPSS. Στο τελευταίο μέρος παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας τα οποία αναλύονται και συνδυάζονται με τη βιβλιογραφία με στόχο να εξετασθεί το πόσο συμφωνούν ή διαφωνούν οι απόψεις των ερωτηθέντων εκπαιδευτικών με άλλες έρευνες που έχουν γίνει.____________________________________________________________________________________________________________________This paper concerns the investigation of the basic needs that teachers should possess in order to better support and integrate students with Special Educational Needs within the school. The work was carried out by the student Papadopoulou Vasiliki-Maria with the help of Mr. TryfonAs Mavropalias. The first part concerns the theoretical documentation and the clarification of basic terms concerning the smooth integration of students with SEN. In addition, the next part of the paper concerns the research part where a survey was carried out, the results of which are analyzed below. The sample consists of 46 teachers of the Prefecture of Kozani. Questionnaires were distributed which were filled in anonymously and then analyzed with SPSS. The last part presents the results of the survey which are analyzed and combined with the literature in order to examine how much the views of the teachers interviewed agree or disagree with other surveys that have been done.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectομαλή ένταξηen_US
dc.subjectειδικές εκπαιδευτικές ανάγκεςen_US
dc.subjectπαράλληλη στήριξηen_US
dc.subjectμαθησιακές δυσκολίεςen_US
dc.subjectΔΕΠΥen_US
dc.subjectsmooth integrationen_US
dc.subjectspecial educational needsen_US
dc.subjectparallel supporten_US
dc.subjectlearning difficultiesen_US
dc.subjectADHDen_US
dc.titleΔιερεύνηση των αναγκών των εκπαιδευτικών για την αρτιότερη υποστήριξη παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο δημοτικό σχολείοen_US
dc.title.alternativeInvestigation of the needs of teachers for the best support of children with special educational needs in primary schoolen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record