Show simple item record

dc.contributor.advisorΗλιάδου Τάχου, Σοφία
dc.contributor.authorΑλμπάνη, Δήμητρα
dc.contributor.authorAlmpani, Dimitra
dc.date.accessioned2022-10-13T09:26:29Z
dc.date.available2022-10-13T09:26:29Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2909
dc.descriptionΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται τον σημαντικό ρόλο της ιστορίας και ιδιαίτερα της τοπικής ιστορίας στην εκπαιδευτική διαδικασία. Οι μαθητές και οι μαθήτριες, από τις μικρές ακόμη τάξεις του σχολείου, επιβάλλεται να γνωρίσουν την ιστορία και την ιστορία του τόπου τους. Γνωρίζοντας την ιστορία του τόπου τους, προσεγγίζουν το ανθρώπινο παρελθόν τους, εστιάζουν σε κοινότητες και μικρές κοινωνικές ομάδες και έρχονται σε επαφή με τον πολιτισμό τους. Για τον λόγο αυτό θεωρείται επιτακτική η ανάγκη διδασκαλίας της τοπικής ιστορίας. Ο σκοπός της εργασίας είναι η κατανόηση της έννοιας της ιστορίας και η σημαντικότητα της μελέτης της τοπικής ιστορίας. Αρχικά, θα γίνει μια αναφορά στην έννοια της ιστορίας προκειμένου να κατανοήσουμε την έννοια της τοπικής ιστορίας και μια σύγκριση ανάμεσα στην διδασκαλία της τοπικής ιστορίας και την διδασκαλία της γενικής ιστορίας. Στην συνέχεια θα παρατεθεί η τοπική ιστορία της κοινότητα Σίνδου κατά τον 20ο αιώνα. Τέλος, θα παρουσιαστεί η πρόταση ενός εκπαιδευτικού προγράμματος με τον τίτλο «Μαθαίνω τον τόπο μου», βασισμένο στην τοπική ιστορία της Σίνδου έτσι ώστε οι μαθητές και οι μαθήτριες να αποκτήσουν γνώσεις για τον τόπο τους, να αναπτύξουν ερευνητικές δεξιότητες και να κινητοποιηθεί το ενδιαφέρον τους για την ιστορία του τόπου τους μέσα από διάφορες δραστηριότητες._______________________________________________________________________________________________________________This diploma thesis deals with the important role of history and especially local history in the educational process. The students, from the very young classes of the school, are required to know the history and the history of their place. Knowing the history of their place, they approach their human past, focus on communities and small social groups and come in contact with their culture. For this reason, teaching local history is considered imperative. The purpose of this diploma thesis is to understand the meaning of history and the importance of studying local history. Firstly, a reference will be made to the meaning of history in order to understand the meaning of local history and a comparison between the teaching of local history and the teaching of general history. Then will be represented the local history of the community of Sindos during the 20th century. Finally, the proposal of an educational program entitled “Learning my place” will be presented, based on the local history of Sindos, so that students can gain knowledge about their place, develop research skills and mobilize their interest for the history of their place through various activities.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectιστορίαen_US
dc.subjectτοπική ιστορίαen_US
dc.subjectΣίνδοςen_US
dc.subjectτουρκοκρατίαen_US
dc.subjectαπελευθέρωσηen_US
dc.subjecthistoryen_US
dc.subjectlocal historyen_US
dc.subjectSindosen_US
dc.subjectTurkish occupationen_US
dc.titleΗ τοπική ιστορία της κοινότητας Σίνδου κατά την περίοδο του 20ού αιώναen_US
dc.title.alternativeThe local history of the Sindo community during period of the 20th centuryen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record