Show simple item record

dc.contributor.advisorΝικολάου Σπυρίδων
dc.contributor.authorΑλη-Ογλού, Μουσταφά
dc.date.accessioned2023-03-16T13:18:29Z
dc.date.available2023-03-16T13:18:29Z
dc.date.issued2023-01
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3217
dc.description.abstractΟι μηχανές παιχνιδιών (Game Engines) έχουν γίνει ένα αναπόσπαστο στοιχείο όσον αφορά την ανάπτυξη παιχνιδιών. Επίσης, μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την ανάπτυξη διαφόρων εφαρμογών, όπως προσομοιώσεις, ή για άλλα για προγράμματα, τόσο για σταθερούς υπολογιστές, όσο και για έξυπνες κινητές συσκευές. Ειδικότερα ως προς την σχεδίαση και ανάπτυξη διαπεραστικών παιχνιδιών με πολλαπλούς χρήστες αποδεικνύεται ότι αποτελούν ένα σημαντικό χαρακτηριστικό ως προς την μακροζωία και την επιτυχή διάδοση των παιχνιδιών αυτών, γιατί μπορεί να επηρεάσει θετικά την εμπειρία των παικτών (Game Experience). Κατά συνέπεια, παρατηρείται στις μέρες μας πως αναπτύσσονται ολοένα και περισσότερα παιχνίδια τέτοιου τύπου, καθώς έχουν μεγαλύτερη υπεραξία, τόσο για τους δημιουργούς (Developers) που τα αναπτύσσουν, όσο και για τις εταιρίες που τα προωθούν. Η συγγραφή αυτής της εργασίας έχει στόχο την εξοικείωση των προγραμματιστών με την ανάπτυξη Multiplayer, Cross Platform και Cross Play παιχνιδιών, στην πλατφόρμα Unity με τη γλώσσα προγραμματισμού C# και την επίλυση και κατανόηση συνηθισμένων προβλημάτων που μπορεί να αντιμετωπίσουν κατά την ανάπτυξη τέτοιου είδους εφαρμογών. Game Engines have become an integral part for Game Development, They can also be used to develop various applications such as simulations, or for other programs, both for desktop computers and smart mobile devices. Specifically the design and development of interactive games with multiple users it is shown to be an important feature in terms of longevity and the successful dissemination of these games, because it can positively affect the player experience (Game Experience). Consequently, it is observed nowadays that they are developing more and more more games of this type, as they have a greater surplus value, both for the creators (Developers) who develop them, as well as for the companies that promote them. The purpose of writing this paper is to familiarize programmers with the development of Multiplayer, Cross Platform and Cross Play games, on the Unity platform with the programming language C# and solving and understanding common problems that may face when developing such applications.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικήςen_US
dc.subjectΗλεκτρονικά παιχνίδιαen_US
dc.subjectΔιαδραστικά παιχνίδιαen_US
dc.subjectΠαιχνίδια πολλαπλών χρηστώνen_US
dc.subjectGame Enginesen_US
dc.subjectUnity3Den_US
dc.subjectC#en_US
dc.subjectC Sharpen_US
dc.subjectΑντικειμενοστραφής προγραμματισμόςen_US
dc.titleΣχεδίαση και ανάπτυξη διαπεραστικού παιχνιδιού με πολλαπλούς χρήστες, με χρήση της πλατφόρμας Unity 3D και της γλώσσας C#, για περιβάλλοντα σταθερών υπολογιστών και έξυπνων κινητών συσκευώνen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record