Μελέτη και αξιολόγηση υπαρχόντων εφαρμογών σχετικά με μεθοδολογίες τηλεκπαίδευσης με σκοπό τη βελτιστοποίηση της εξ’ αποστάσεως εκπαιδευτικής διαδικασίας
Abstract
Η παρούσα εργασία ασχολείται με τη μελέτη και αξιολόγηση υπαρχόντων εφαρμογών σχετικά με μεθοδολογίες τηλεκπαίδευσης, με σκοπό τη βελτιστοποίηση της εξ’ αποστάσεως εκπαιδευτικής διαδικασίας. Η εργασία αναλύει τα χαρακτηριστικά, τις λειτουργίες και τη δομή των εφαρμογών και πλατφορμών τηλεκπαίδευσης, παρουσιάζοντας τα πλεονεκτήματα και τους περιορισμούς τους. Επιπλέον, αναλύει τους παράγοντες που επηρεάζουν την αποτελεσματική τηλεκπαίδευση και προτείνει βέλτιστες πρακτικές για τη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Τέλος, η εργασία αναφέρεται στη δυνατότητα ανάπτυξης νέων εκπαιδευτικών εφαρμογών και λογισμικού που θα προσφέρουν ακόμα πιο αποδοτική και αποτελεσματική τηλεκπαίδευση. Συνολικά, η εργασία αποσκοπεί στην προαγωγή της ανάπτυξης και χρήσης αποδοτικών και αποτελεσματικών εργαλείων τηλεκπαίδευσης για τη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. The present work deals with the study and evaluation of existing applications on e-learning methodologies, with the aim of optimizing the distance process. The work analyzes the features, functions and structure of the applications and platforms of e-learning, presenting their advantages and limitations. In addition, it analyzes the factors that influence effective distant learning and proposes optimal practices for improving the educational process. Finally, the work refers to the ability to develop new educational applications and software that will provide even more efficient and effective distant learning. Overall, the work aims to promote the development and use of efficient e-learning tools to improve the educational process.