Show simple item record

dc.contributor.advisorΜονοβασίλης Θεόδωρος
dc.contributor.authorΤζομπάνος, Γρηγόριος
dc.date.accessioned2023-03-21T09:06:58Z
dc.date.available2023-03-21T09:06:58Z
dc.date.issued2023-03
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3222
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά τις απόψεις των εκπαιδευτικών ειδικότητας μαθηματικών αναφορικά με τον αντίκτυπο της ενσωμάτωσης και της αξιοποίησης της τεχνολογίας στη μαθηματική διδασκαλία στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Πρόκειται για θέμα που βρίσκεται στο επίκεντρο των ερευνητικών ενδιαφερόντων καθώς η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση θεωρείται από πολλούς ότι επιφέρει πολλαπλά οφέλη στην αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας. Στη βάση αυτή δημιουργήθηκε ποσοτική έρευνα με τη χορήγηση ερωτηματολογίου. Από τα αποτελέσματα της έρευνας διαφάνηκε ότι οι εκπαιδευτικοί αναγνωρίζουν τα πολλαπλά πλεονεκτήματα που συνοδεύουν την ενσωμάτωση των σύγχρονων τεχνολογικών εργαλείων και μέσων κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών. Ωστόσο εντοπίζουν εμπόδια στη συστηματική αξιοποίηση που οι εκπαιδευτικοί αποδίδουν στην ελλιπή κατάρτιση τους και στην ανεπάρκεια τεχνολογικών πόρων. Συμπερασματικά προκύπτει ότι θα πρέπει να ληφθούν μέτρα υποστήριξης και καθοδήγησης των εκπαιδευτικών ώστε να αυξηθεί το επίπεδο ετοιμότητάς τους στην αξιοποίηση της τεχνολογίας. The current study explores the views of mathematics teachers regarding the impact of integration and application of new technologies in the teaching of mathematics in secondary education. The subject constitutes the topic of active research investigation as the application of new technologies is widely considered to be beneficial to the effectiveness of teaching. On this background, a quantitative, survey-based study was contacted. It is shown that the teachers recognize the multiple benefits associated with the application of new technologies in the teaching process, while also noting obstacles in the systematic application which they attribute to the deficient training and to extend poor availability of technological means. It would thus advisable to guide and support teachers so as to facilitate their constructed engagement with new technologies.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες.en_US
dc.subjectΝέες Τεχνολογίεςen_US
dc.subjectΕκπαιδευτικοί μαθηματικώνen_US
dc.subjectΔευτεροβάθμια εκπαίδευσηen_US
dc.subjectΠεποιθήσεις εκπαιδευτικώνen_US
dc.subjectΜαθηματικά λογισμικάen_US
dc.titleΟι νέες τεχνολογίες στη διδασκαλία και κατανόηση των μαθηματικών εννοιών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευσηen_US
dc.typeMSc Thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record